Prima pagină > 1, Filozofie, ganduri > De ce exista durere???

De ce exista durere???

Nu e simplu sa vorbesti despre durere sunt poate unii oameni care mi-ar putea da lectii despre acest subiect ii compatimesc din adancul inimii mele. Prima mea parere despre aceasta existenta a durerii este ca daca nu ar exista lumea ar fi mult mai monotona ganditi-va am merge pe drum la stanga la dreapta si in fata noastra oameni cu zambetul pe buze. Ce valoare ar mai avea atunci un zambet??? Toti oamenii ar avea tot ceea ce si-ar dori aceleasi masini la toti (poate ferrari) aceleasi case si multe alte lucruri monotone. In al doilea rand cred ca aceasta suferinta ne ajuta in formarea noastra, ne ajuta sa devenim mai buni, cum se spune sa fim oameni. Dintr-un alt motiv cred ca durerea exista pentru a nu ne crede atat de atotputernici nu putem sa facem totul trebuie sa fie cineva care are putere si peste aceasta”durere” si acea persoana nu suntem noi, nu putem sa facem totul. Durerea ne ofera satisfactia de a pune seara linistiti capul pe perna daca nu ar exista durere nu am face nimic daca nu ne-ar durea nimic la ce sa ne mai batem capul am fi niste oameni simpli. Poate ceea ce am scris pana acum nu sunt decat niste aberatii asa ar putea sa le considere cineva (faca cum o vrea) oricum cred ca aceasta durere a fost creata pentru un scop mult mai nocil decat e inteligenta noastra capabila sa observe. Dupa cum am spus durerea are si un rol propedeutic, ne formeaza dar ne doare, ne doare extrem de mult si cel mai absurd este ca exact ceea ce ne doare aceea ne formeaza, dureri, suferinte si multe altele si ceea ce ne deformeaza sunt placerile noastre. Cam atat am avut de spus despre durere. Oricum cu toate ca aceasta durere ma formeaza as putea renunta la ea (sunt cel mai mare las daca fac asa ceva, sper sa nu fac niciodata)

Categorii:1, Filozofie, ganduri
  1. Ianuarie 1, 2010 la 12:25 pm

    Durerea e un mare padagog,nu stim la ce sa ne asteptam,nu suntem de acord cu suferinta,dar invatam de fiecare data ceva folositor.

  2. Ianuarie 1, 2010 la 12:27 pm

    asa este… 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

