Prima pagină > 1, Filozofie > De ce un nou sens???

De ce un nou sens???

Cine l-a citit pe Eliade mai precis Mitul eternei reintoarceri stie cat de mult vorbeste acesta despre regenerarea timpului, de aceea si eu am denumit un nou sens pe care trebuie sa il dam acelor lucrui care ne inconjoara, pacat diavol, Dumnezeu, cer, judecata si multe altele pe care le voi trata pe acest blog

Categorii:1, Filozofie
  1. Ianuarie 1, 2010 la 12:43 pm

    Nu cred in metempsihoza,reincarnare,transmigrarea sufletelor,oricat l-as stima pe Eliade!Pt mine,India si filozofiile orientale sunt inaccesibile!Nu le inteleg,nu mi se potrivesc,nu depind de ele(genetic,geografic,ontologic)….

  2. Ianuarie 1, 2010 la 12:46 pm

    k… mie mi se pare interesant mai ales prin acest mit al eternei reintoarceri, nici mie nu-mi place in totalitate, dar are unele idei destul de interesante mie… 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

