Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, Filozofie, ganduri, nou > Inainte de a citi orice… (de pe acest blog)

Inainte de a citi orice… (de pe acest blog)

Inainte de a citi orice de pe acest blog ar fi bine sa intelegi ca sunt un om exact ca cel care se afla acum in fata monitorului si trece usor cu privirea asupra tuturor literelor care impreuna pot forma un text care sa te mangaie la inima. Inainte de ceea ce credem, de ceea ce gandim si exprimam, inainte de orice ar fi bine sa ne dam seama ca intai de toate ar trebui sa luptam la formarea noastra, sa ne consolidam convingeri care ne modeleaza viata. Putem fi mai mari ca Socrate daca inainte de toate nu suntem oameni, suntem degeaba, putem sa fi in acelasi mod ca Einstein e tot una daca nu ne uitam la semenii nostrii, suntem datori in constiinta sa raspundem acestor oameni cu bunatate si speranta chiar daca viata sau cineva nu le-a oferit o sansa ca cea pe care noi o avem, cu toate ca si noi avem o multime de lipsuri. Deci suntem datori in constiinta sa le dam o mana de ajutor ca protest impotriva celor sau Celui care i-a facut asa
SCZ GOD.

  1. Decembrie 29, 2009 la 10:05 pm

    Eu îmi propun să fiu mai bun decât mine ieri. Atât.
    Şi comentez aici ca să te felicit pentru „găluşca” de trafic care ai făcut-o cu postarea anterioară.
    E extraordinară. Ai atins rana oricărui blogger ce stă toată ziua cu ochii în statistici.
    Bravo!

    • Decembrie 29, 2009 la 10:07 pm

      hm
      ms nu ma refeream chiar la trafic pt ca nu prea ma ajuta cu nimic… puri si simplu vreau sa imi dezvolt ideile
      oricum ms
      pt timpul acordat

  2. Decembrie 29, 2009 la 10:08 pm

    Eu îmi propun să fiu mai bun decât mine ieri. Atât.
    Şi comentez aici ca să te felicit pentru “găluşca” de trafic care ai făcut-o cu postarea anterioară. ai putea sa fi mai explicit dak vrei….:)

  3. Decembrie 29, 2009 la 10:10 pm

    pai am discutat pana am ajuns la vreo 50 de comentarii. cred ca la asta se refera. :))

  4. Decembrie 29, 2009 la 10:11 pm

    E un titlu foarte bun. Atrage.

    • Decembrie 29, 2009 la 10:12 pm

      ok ms mult…
      mult succes si tie
      poate ca e un titlu real:)

  5. Decembrie 29, 2009 la 10:11 pm

    hm si eu cred …dar…Eu îmi propun să fiu mai bun decât mine ieri. Atât. la ce vrea sa se refere???

    • Decembrie 29, 2009 la 10:18 pm

      Aici era neînţelegerea?
      Am citit cu atenţie ce ai scris, aici, în postarea asta. Iar din proprie experienţă ştiu că nu prea se întâmplă nimic bun atunci când îţi aşezi modelele atât de departe.
      În text i-ai introdus pe Socrate şi pe Einstein. Remarcabile personalităţi. Dar, decât să fiu o copie nereuşită a lui Brad Pitt sau Paris Hilton – depinde de gen – prefer să fiu cel mai bun eu. Şi, da, mai bun decât am fost ieri.
      Cred că asta vroiam să spun.

  6. Decembrie 29, 2009 la 10:21 pm

    ok am inteles
    dar cred k ar trebui in viata sa avem cateva copii spre care sa tindem (bineinteles acestea sa fie cat mai bune) daca toti oamenii ar fi la fel de unde ar veni ideile noi???

  7. Decembrie 29, 2009 la 10:31 pm

    Cred că cele mai bune modele sunt cele către care poţi să întorci privirea, să întinzi mâna. Să îţi fie profesori sau mentori care să te înveţe. Să îţi arate cum să faci, şi să te ajute. Nu dintre cei care doar predau. Şi măcar dacă ai fi sigur că ştiu să facă ceea ce spun, sau doar au tocit de pe undeva.
    Şti, poate greşesc, nu sunt foarte bun la istorie.
    Dar, cred că Heisenberg se întâlnea la o cafea cu Einstein. Şi povesteau. Erau la un pas distanţă. Cu paşi mici, asta vreau să spun. Astăzi întâlneşti pe cineva, mâine pe altcineva, şi înveţi de la ei. Nimeni n-a urcat Everestul dintr-o săritură.
    Eu astăzi am învăţat cum se dă un titlu bun.
    Numai bine,
    şi
    Un an nou fericit.

  8. Decembrie 29, 2009 la 10:37 pm

    Referitor la profesori…scuza-ma in ziua de azi adevarata scoala se aface acasa cu profesori al caror glas nu l-ai auzit si nu-l vei auzi niciodata, referitor la profesorii de azi… nu-mi este nici macar unul model(nu ca eu as fi… dar inca nu am gasit unul), ok cu pasi mici dar cu o privire adanca…
    eu azi am dat un titlu bun 🙂
    Un an si mai fericit! si tie
    oricum ms mult pentru timpul acordat si pt lectie…poate k am invatat ceva 🙂

  9. Decembrie 31, 2009 la 4:43 pm

    am ales să scriu aici…

    Un an nou fericit.
    Un an plin de proiecte, dorinţe şi aşteptări împlinite.

    şi, mulţumesc mult.
    Un an nou [cu ură], pentru că…
    Cuvântul câine nu muşcă!

  10. Decembrie 31, 2009 la 4:48 pm

    esti un om mare…
    Un an nou fericit…
    Multa „URA” 🙂

  11. Ianuarie 1, 2010 la 1:07 pm

    he, he, he,
    hai să ne vedem lungul nasului.
    Nu de alta dar să nu ne împiedicăm.
    Multe alte titluri bune!
    (am văzut, citit, revenirea la Nebun după comentarii)
    … am plecat să mai scriu ceva…

  12. Ianuarie 1, 2010 la 1:08 pm

    abia astept sa vad…

  13. aNNa
    Ianuarie 1, 2010 la 1:13 pm

    cati dintre noi suntem noi insine?

  14. Ianuarie 1, 2010 la 1:16 pm

    asta e o intrebare de un real folos 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

