Prima pagină > 1 > Daca… nu exista o lume viitoare … :(

Daca… nu exista o lume viitoare … :(

Poate multi ma condamna citind acest titlu(e treaba lor mie nu imi pasa) in fine, de existeanta unei lumi viitoare nu putem fi siguri cu siguranta si spun acest lucru din punct de vedere stiintific nu religios, nu avem ceva palpabil acest raspuns ni l pot da cu siguranta cei care au plecat inaintea noastra si acum vad totul (sau poate nu…) M-a intrebat nu demult cineva ce voi face daca nu va exista o lume viitoare???
i am raspuns ca voi incerca ca pe acest pamant sa fac tot ceea ce imi sta in putinta pentru ca pe patul mortii sa suflu usurat am facut ceva in aceasta viata si nu in ultimul rand sa pun accent pe valorile umane care cred k conteaza cel mai mult niciodata nu suntem mai fericiti daca stim ca suntem aproape de toti caci viata nu ne ofera tuturora sansa de a fi ceea ce ne dorim(din punctul de vedere al statutului social)
Daca nu exista o lume viitoare… voi incerca sa fiu cat mai om pe acest pamant (nu animal).

Categorii:1
  1. Andreea T.
    Ianuarie 1, 2010 la 12:13 am

    nu te condam(intr-un final God ne-a creat cu liberul arbitru nu?)…si nici nu o voi face…poate ca am doar 13 ani, dar am fost crescuta intr-un mediu crestin. Si cred ca pot desi sunt inca mica sa afirm ca exista viata dupa moarte. Tu, afirmi ca crezi in Dumnezeu..sunt corecta aici nu? Dar daca tu, il crezi Dumnezeu , crezi ca ceea ce spune El e adevarat nu? Atunci teoretic si logic deasemenea ar trebui sa ii crzi Cuvantul. Cuvantul lui pentru noi a fost, este si va fi, Biblia. Exista Rai si exista Iad. Si asta ne-o spune chiar El. In BIblie. asa ca again spun…citeste Biblia(te rog sa nu o iei ca pe o acuzatie sau condamnare ci ca pe o parere si un sfat )

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

