Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, Filozofie, ganduri, Iad, nou, pareri, viata > Exista oare ingeri???

Exista oare ingeri???

Nu cred in ingeri, dar cred in cei care au plecat de langa noi si ne vegheaza… si langa care vom fi si noi o data pentru ca, eu cred intr-o lume viitoare 🙂

  1. Decembrie 30, 2009 la 9:42 am

    ingerii exista. 🙂

  2. Decembrie 30, 2009 la 10:37 am

    hm… eu nu prea cred in ei…

  3. Decembrie 30, 2009 la 11:14 am

    Ooooo, dar asta este o greseala enorma!!!
    Cum sa nu crezi in ingeri??
    Crezi ca Dumnezeu ar putea face fata la atatea suflete singur? EL este omniprezent, desigur, dar asta se intampla si pentru faptul ca in permanenta ochii si urechile Lui sunt printre noi… mai exact, ingerii Lui sunt cu noi tot timpul. Ei duc o lupta continua cu fortele Raului si te ajuta sa inclini ‘balanta’ interioara catre Bine.

    • Decembrie 30, 2009 la 11:17 am

      nu cred in ingeri dar cred in oameni care sunt acolo si care au fost si aici, nu cred nici diavoli dar cred in oameni rai…
      ms mult pentru comm, dar astea sunt parerile mele

    • Andreea T.
      Decembrie 31, 2009 la 11:52 pm

      sorry my dear, dar esti gresita! imi pare rau, dar nu pot sa trec cu vederea ceea ce ai spus mai devreme! draga mea Dumnezeu face fata la miliardele de suflete pe care Le-a creat! El e Atotputernic! Ar face fata si fara ingeri fi sigura…

      • Decembrie 31, 2009 la 11:54 pm

        :d ms pt ajutor 🙂

  4. Decembrie 30, 2009 la 11:25 am

    Atat timp cat tu crezi in Bine si Rau ,mai devreme sau mai tarziu vei fi nevoit sa accepti si existenta ingerilor si a diavolilor. Ei sunt reprezentarea acestor doua concepte… daca ma pot exprima asa.

  5. Decembrie 30, 2009 la 2:32 pm

    nu e neaparat… crezi ca o lume viitoare trebuie neaparat sa fie formata din bine si rau???
    eu personal… nu
    care crezi ca e rolul unui inger???

  6. madalinutza
    Decembrie 30, 2009 la 4:29 pm

    eu cred….macar in asta sa cred…

  7. Decembrie 30, 2009 la 5:22 pm

    dar ce in Dio nu crezi???

  8. madalinutza
    Decembrie 30, 2009 la 7:03 pm

    Pai Dumnezeu e seful lor(Boss-ul,…si normal, cred in el:)

  9. Decembrie 31, 2009 la 1:29 pm

    Ei sunt ingerii. Cei care au plecat de langa noi si ne vegheaza. 🙂

  10. Decembrie 31, 2009 la 4:33 pm

    asta spuneam si eu 🙂

  11. Decembrie 31, 2009 la 4:44 pm

    Da.

  12. Andreea T.
    Ianuarie 1, 2010 la 12:03 am

    mnu nu prea. In Biblie ni se spune exact ce sunt ingerii. Daca crezi un anumit lucru al trebuii sa il si poti dovedi! Ingerii au fost creati de catre Dumnezeu nu ca sa Ii fie ajutor…Gadeste-te la scopul omului..pentru ce a fost creat el? Nu pentru ca sa ii slujeasca Lui? Exact de aceea a fost creati si ingerii. Ingerii sunt niste fiinte spirituale. Ei sunt ca un fel de mesageri. Deasemeanea in Biblie ni se spune ca El isi trimite ingerii Lui sa tabarasca in jurul nostru. Exista ingeri, heruvimi, serafimi, arhangheli. Deasemenea nu ni se specifica absolut nicaieri in Biblie ca sufletele oamenilor ajunsi in rai, sa fie asemeni ingerilor. Deci acum va dau tuturor un sfat: Luati Biblia, care este Cuvatul lui, si cititi…pana la urma, Dumnezeu ne-a dat ochi ca sa vedem si sa citim 😉

  13. Ianuarie 1, 2010 la 6:29 am

    cred… k pot sa rezist si fara un inger…, daca Dumnezeu a creat ingerii doar ca mesageri… eu nu am nevoie… nu vreau sa stie un inger, ceea ce ii cer eu lui Dumenzeu…
    si atunci care este alt rol al ingerului???

    • Andreea T.
      Ianuarie 1, 2010 la 1:31 pm

      ce intelegi tu prin mesager?? in ceea ce am scris eu nu am definit mesager ca fiind intermediar. Nu te rogi lui Dumnezeu si ingerul iti trimite rugaciunea Lui. E gresit. Eu ma refeream la mesager ca fiind cel care trimite vesti de la Dumnezeu, cum a fost si in cazul Mariei, cand ingerul a venit si i-a adus vestea naterii Mantuitorului. Rolul ingerului, cum am mai spus este acela de a-L suji pe Dumnezeu.

      • Ianuarie 1, 2010 la 1:32 pm

        da… si ai un caz in zilele noastre???
        sigur il slujeste pe Dumnezeu dar prin ce??

  14. ironicblonde
    Ianuarie 1, 2010 la 12:29 pm

    Asta e părerea mea despre Îngeri 🙂
    http://ironicblonde.wordpress.com/2009/12/05/ingerii/

  15. Andreea T.
    Ianuarie 1, 2010 la 1:41 pm

    un nou sens :
    da… si ai un caz in zilele noastre???
    sigur il slujeste pe Dumnezeu dar prin ce??

    da am caz si in zilele noastre. 🙂
    recent am vizionat o emisiune, defapt un documentar pe un canal crestin. Un caz mi-l amintesc extrem de bine cand o femeie in timpul noptii a fost trezita de catre cineva. Acea fiinta pe care nu o putea vedea o tragea de haina. La inceput femeia a crezut ca e doar imaginatia. Dar fiinta o tragea si mai tare de haina. Intr-un final ingerul(pentru ca eu cred, si il pot numi inger) a ”tarat-o” de-a dreptul in camera fetitei ei inpingand-o si tragand-o de camasa. Acolo spre socul mamei, fetita avea in jurul gatului, incolacit, firul de la jaluzeaua cu care se jucase inainte de culcare. Daca acea mama nu ajungea acolo fetita mai mult ca sigur murea prin strangulare. eu nu pot sa imi explic acest fenomen decat ca El si-a trimis ingerul s ao avertizeze pe acea femeie.

  16. Ianuarie 1, 2010 la 1:42 pm

    nu comentez…
    respect…

    • Andreea T.
      Ianuarie 1, 2010 la 1:43 pm

      🙂

  17. Ianuarie 1, 2010 la 1:44 pm

    daca nu comentez nu inseamna neaparat k sunt de acord… 🙂 dar respect ceea ce crezi… 🙂

  18. Ianuarie 10, 2010 la 5:49 pm

    ingerii sunt pretutindeni si ei ca si oamenii au viata lor si datoria lor este sa aiba grija de oameni,,,,,,,,,sa ne apere de rele ,,,,,,,,,,,si de tot ce ne poate face sa suferim

    • Ianuarie 10, 2010 la 6:16 pm

      si atunci de ce suferim???

      • Ianuarie 10, 2010 la 6:26 pm

        ca asa ar trebui sa stim singuri ce inseamna aceia sa suferi sa sa nui facem pe altii sa sufere

  19. Ianuarie 10, 2010 la 6:30 pm

    da… e un raspuns… 😀
    apropo care e blogu tau???

  20. wrysco
    August 20, 2010 la 2:27 pm

    Ingerii exista si vor exista…si asta o sa ne lamurim cu totii cand vom ajunge acolo sus;)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

