Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, Filozofie, ganduri, Iad, nou > In cautare de bloguri bune….

In cautare de bloguri bune….

Satul de atatea aberatii pe unele bloguri mi-a venit ideea de a-ti cere ajutorul, daca stii vreun blog bun, fara publicitate si alte chestii, fa un bine cuiva si scrie l in comment
ms anticipat 🙂

  1. Decembrie 30, 2009 la 6:10 am

    http://klausen1976.wordpress.com, si mai sint cateva dar acum imi scapa exact din ce domeniu preferi sa fie blogul.Salut!

  2. Decembrie 30, 2009 la 10:25 am

    dacă tot suntem amici, încearcă pe http://doinapopescu.wordpress.com şi
    http://doinapopescu.blogspot.com

  3. klausen1976
    Decembrie 30, 2009 la 9:56 pm

    Multumesc mult pentru includerea in blogroll 🙂 …

  4. Ianuarie 1, 2010 la 1:11 pm

    http://valiveturia.blogspot.com/

    Sper sa-ti placa! >:D<

    "Speranta fii tu cea care imi pune pe umeri aripile libertatii, cea care imi aduce suflu de nou si de viata.
    Spune-mi ca n-ai murit, curgi in mine ca apa, tasneste din cismeaua gandurilor.
    Zambeste-mi de dupa vreun copac, cheama-ma sa te caut;
    invata-ma sa iti adulmec prezenta."

  5. Ianuarie 1, 2010 la 1:12 pm

    ms… am sa vad…
    🙂

  6. Ianuarie 2, 2010 la 1:31 pm

    Pot sa fac reclama la blogul meu? :)))

    • Ianuarie 2, 2010 la 2:01 pm

      desigur… se poate face reclama la orice doar ca eu aleg :d

  7. Ianuarie 21, 2010 la 11:37 am

    sper sa nu se supere pe mine ca-i „fac reclama”… si nu cred ca o sa se supere, totusi… de curand am descoperit-o pe Verde Ursuz. Chiar merita sa-ti clatesti ochii si gandurile cu vorbele ei frumoase. Parca vad ca iti schimbi in curand modul de perceptie asupra lumii 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

