Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, Filozofie, ganduri, Iad, nou > Suferinta noastra si suferinta lui Dumnezeu…

Suferinta noastra si suferinta lui Dumnezeu…

Am ales acest titlu deoarece cred ca fiecare dintre noi are o de infruntat adesea prin viata o multime de suferinte. Este foarte greu cand trebuie sa trecem prin ele dar ne simtim mult mai bn dupa ce le-am infruntat si poate daca am fi sa alegem intr-o oare care masura cred ca am alege sa mai trecem o data prin ea stiindu-i rolul educativ. Am ales ca titlu suferinta noastra si suferinta lui Dumnezeu deoarece cred ca si Dumnezeu sufera din cauza omului, la creat pentru o cu totul alta purtare dar omul prin slabiciunea lui doreste sa se puna pe primul loc. De aceea cred k din moment ce Dumnezeu sufera, el fiind creatorul a toate dandu-i fiecarui lucru un rost, trebuie ca aceasta suferinta sa aiba un scop nobil, mult mai suprem decat am fi noi tentati sa credem. Poate un ajutor in aceste suferinte poate fi si poezia lui Lucian Blaga: Lauda Suferintei, citind-o cu rabdare ne va ajuta sa intelegem foarte multe.

  1. fireflight
    Decembrie 31, 2009 la 6:08 pm

    Un sfat, ai putina grija la ortografie…
    Cat despre ceea ce ai scris in sine in acest articol, ai totala dreptate. El sufera cand vede cum oamenii nu mai cred in El, au alti dumenezei, formati de multe ori din vicii etc.

  2. Decembrie 31, 2009 la 6:10 pm

    scz si ms:D

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

