Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri > Mama mea a gresit… m-a iubit prea mult

Mama mea a gresit… m-a iubit prea mult

Poate este unul dintre cele mai grele articole… Chiar daca va fi lung (acum nu stiu) ramai, eu zic ca merita… Sa vorbesc de mama, nu pot, cuvintele ar constituii o profanare la adresa Ei, deoarece nu ar putea sa consume intreaga ei truda… Totusi a gresit prin iubirea ei prea mare, nu a lasat niciun rau sa se atinga de mine, nicio lacrima nu s-a scurs, inainte de a fi atinsa de scumpa ei mana, nicio ridicare nu a fost fara ajutorul ei, nu vreau s-o acuz… NU MERITA! Dar inca nu stiu sa rabd, inca nu stiu sa sufar, inca nu stiu sa sper….

  1. Ianuarie 1, 2010 la 12:57 pm

    Lasa,acorda-ti putin timp si le vei invata pe toate!

  2. Ianuarie 1, 2010 la 12:59 pm

    🙂
    poi asta ma straduiesc sa fac…

  3. Ianuarie 1, 2010 la 8:14 pm

    nu te ingrijora…ai tot timpul la dispozitie sa vezi si sa simti si partile rele :))

    • Ianuarie 1, 2010 la 8:15 pm

      multumesc… sper sa nu ma loveasca prea tare 🙂

  4. Ianuarie 2, 2010 la 1:28 pm

    Timpul. Timpul le rezolva pe toate, timpul iti acorda si rabdarea de care ai nevoie in a lua decizii, in a ierta, in a intelege.
    Cand vei avea copii, vei realiza si vei INTELEGE cum e sa fii PARINTE. Cum e sa fii mama/tata, iar atunci vei privi prin alta prisma lucrurile. Invata sa te comporti si sa le oferi copiilor tai ceea ce n-ai avut tu, ceea ce ti-a lipsit. Eu cel putin asa voi face. Ii multumesc lui Dumnezeu ca nu mi-a lipsit nimic pana acum. Ceea ce a fost absent pentru mine, a fost comunicarea cu ai mei. Parca fiecare ar fi trait in lumea lui. In fine. Long story…
    Un parinte e capabil sa isi dea si viata pentru a fi ‘salvata’ cea a copilului.

    • Ianuarie 2, 2010 la 2:03 pm

      da… traiesc o iubire de mama dusa la extrem… si nu o desconsider pe mama mea… TOT RESPECTUL PENTRU EA, doar ca din dorinta de a ma iubi si a ma face sa nu simt suferinta, a gresit fara sa-si dea seama 😀

  5. Ianuarie 2, 2010 la 2:09 pm

    Sincer, nu inteleg deloc care e povestea ta si de ce gandesti asa. Imi fac un scenariu in gand, dar cred ca ma insel…

  6. Ianuarie 2, 2010 la 2:11 pm

    te inseli desigur…
    unii inteleg 😀
    unii care au citit acest blog au inteles si mi-au scris chiar cnv mi-a zis mai clar decat as fi crezut eu… 🙂

  7. Ianuarie 2, 2010 la 8:01 pm

    să fiu un pic mai serios,aici,… deşi eram foarte şi dincolo…
    îmi dai voie să-ţi împrumut un titlu?
    aş scrie un post cu titlul:
    De ce o urâm pe mama?

  8. Ianuarie 2, 2010 la 8:03 pm

    sincer,
    crede-ma nu o urasc deloc
    sincer… 😀

  9. Ianuarie 2, 2010 la 8:07 pm

    te cred…
    nici eu, doar uneori… preţ de câteva clipe,
    şi voi scrie cu ura cea bună, profesionistă, + soluţie

  10. Ianuarie 2, 2010 la 8:08 pm

    scrie
    abia astept

  11. Ianuarie 5, 2010 la 8:09 am

    …sunt mamă, îmi iubesc copiii foarte mult, sunt gata de orice sacrificiu pt ei. Articolul tău m-a pus pe gânduri…dar mi-am adus aminte că în ultimul timp, Dumnezeu, m-a învățat ”să iubesc și să dau drumul”…e o expresie:)…în iubire este libertate!
    ”Iubirea este un foc mistuitor, se consumă pe ea Însăşi pentru a-i încălzi pe alţii şi pentru a le lumina calea…”
    ..îți doresc să fii binecuvântat cu iubirea mamei tale pentru mulți ani de acum inainte!

    • Ianuarie 5, 2010 la 6:07 pm

      multumesc…
      ma bucur ca o mama a citit acest articol… si chiar a si comentat 😀
      poate ca ai dreptate… In aceste privinte e bine ca mamele sa scrie ceea ce simt, ele singure stiu cu adevarat despre ce e vorba…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

