Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri, Iad, nou, pareri > N-am vrut sa mai traiesc…

N-am vrut sa mai traiesc…

Un titlu straniu… dar adevarat. Ii linistesc pe cei care se intereseaza de binele meu :d (acum nu ma mai apasa acest gand). Nu am vrut in niciun caz sa ma omor, mi-am dorit doar sa nu traiesc mult, poate inca imi mai doresc… Ceea ce e straniu e ca avand o discutie cu anumite persoane in varsta, raman frapat de dorinta lor de a-si prelungi viata, o batrana la usa bisericii mi-a spus: „Slava lui Dumnezeu mi-a mai dat un an”, dincontra numai eu stiam ce-mi doream, sau alte persoane sufera de boli care cu siguranta le vor aduce moartea… Iar eu nu-mi doresc sa traiesc mult… Suntem avizi dupa viata, chiar daca de multe ori o detestam… cred ca la sfarsitul vietii am putea spune, a fost o experienta grozava… poate as mai vrea o data 🙂

  1. klausen1976
    Ianuarie 1, 2010 la 4:16 am

    „Adevarata drama a celui care se sinucide este ca intre etajul sapte si sase se razgandeste” Umberto Eco

  2. Ianuarie 1, 2010 la 6:12 am

    frumos …:d

  3. cenusadelumina
    Ianuarie 1, 2010 la 9:40 am

    iti vei da seama.. numai atunci cand ai gasit un vis de care sa te agati.. in care sa crezi..ca viata merita traita…nu numai pentru tine dar si pentru ” acel ceva” care te-a facut sa visezi din nou:)

  4. Ianuarie 1, 2010 la 11:07 am

    sper sa mi dau seama cat mai curand…
    ms pt ajutor 😀
    Numai bine …

  5. Ianuarie 2, 2010 la 1:07 pm

    Auzi, tu esti fata sau baiat? Si ce varsta ai de gandesti asa?

  6. Camelia
    Ianuarie 9, 2010 la 6:10 pm

    E normal să simţi asta câteodată…să vrei să te întinzi pe jos şi să nu te mai vrei să te ridici…tot un fel de „moarte”…
    Vestea bună e că trece.
    Nu ai încotro.
    Îţi eşti dator.
    Ţie însuţi.
    Cu o viaţă.
    Viaţa ta!

  7. Ianuarie 9, 2010 la 6:26 pm

    dator… poate…

  8. Camelia
    Ianuarie 9, 2010 la 6:31 pm

    Nu cred că trebuie să ai dubii în această privinţă!

  9. Ianuarie 9, 2010 la 6:44 pm

    ms
    am sa incerc sa nu am, totusi dator…. cam ciudat

  10. Camelia
    Ianuarie 9, 2010 la 7:06 pm

    Defineşte „cam ciudat”…îndoiala pe care o ai..
    De ce?

  11. Ianuarie 9, 2010 la 7:08 pm

    pai dator cu o viata…
    cu ce am fost mai bun ca am primit-o si de ce as fi dator???

  12. Camelia
    Ianuarie 9, 2010 la 7:12 pm

    Dator să o trăieşti.
    Dator să o duci până la capăt.
    Dator să vezi unde te duce.
    Ai primit-o ca să faci ceva cu ea.
    Depinde de tine.
    Dacă alegi să faci.Sau să o arunci.

  13. Ianuarie 9, 2010 la 7:12 pm

    da… depinde de mine, dar nu gasesc inca o datorie, INCA poate ca voi incerca sa inteleg datoria….
    ;d

  14. Camelia
    Ianuarie 9, 2010 la 7:15 pm

    Tu, suflet neînţeles, ce zbateri ai tu la anii tăi???

  15. Ianuarie 9, 2010 la 7:17 pm

    la ce te referi????

  16. Camelia
    Ianuarie 9, 2010 la 7:41 pm

    Mi se pare că ai nişte nelinişti „metafizice”!!!

  17. Ianuarie 10, 2010 la 10:17 am

    nu prea… sunt inca in cautare.. cam asta ar fi.. :d

  18. Ianuarie 11, 2010 la 7:21 pm

    cu ce e rau oare sa traesti mai mult eu in orice caz mias dori sa traesc macar si o suta de ani si nu ii voi intelege pe cei care nu vor sa traeasca ………..unii oameni bolnavi care nu mai au de ce se agata se roga sa traiasca macar o zi un an .dar voi sanatosi si vreti sa muriti

    • Ianuarie 12, 2010 la 6:46 am

      tocmai cam asta spuneam si eu…
      dar inca nu stiu nici eu de ce, poate e vorba de mici suferinte… 🙂

  19. Ianuarie 12, 2010 la 3:24 pm

    poate si din cauza suferintelor dar ele totusi trec dar daca vrei sa mori sa ti sa se stinga viata ea doar inapoi nu se intoarce iar cind va veti da seama cit de bine e sa traiesti va fi tirzii ori veti fi pe o alta lume sau la pat ne miscat
    asa ca cinditiva bine iaite de a face asa lucruri

  20. Ianuarie 12, 2010 la 4:41 pm

    … poi de aia am zis si nu am vrut… poate ca acum vreau.. sincer inca nu stiu… 🙂

  21. Ianuarie 12, 2010 la 6:11 pm

    deci… te rgo frumos… care e blogul tau??? 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

