Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri, nou, pareri > Toti suntem NEBUNI dupa comentarii…

Toti suntem NEBUNI dupa comentarii…

Acesta articol, e o continuare la ceea ce am scris cu ceva timp in urma.. aici https://unnousens.wordpress.com/2009/12/29/nebun-dupa-comment/ , toti vrem cat mai multe comentarii, si spun si de ce, fiecare articol este o munca de-a noastra la care am pus un mic efort, un comentariu reprezinta poate o rasplata a muncii noastre… cuiva ii place ceea ce am scris… sau are o alta parere, eu cred k sunt cel mai NEUBUN DUPA COMENTARII, deoarece am inceput o schimbare personala cu ajutorul unor „prieteni virtuali”, carora nu am cuvinte pentru a le putea multumi indeajuns, un comentariu, ma schimba, ma transforma atat in ideile pe care le am… cat si in ceea ce fac, credeti in prieteni virtuali, ei sunt de un mare folos… 🙂

  1. Delia Filip
    Ianuarie 1, 2010 la 12:03 pm

    Nebun dupa comentarii…uite…te-am comentat..eu am multe motive sa-ti multumesc!

    • Ianuarie 1, 2010 la 12:05 pm

      fara cuvinte.. crede-ma…
      sunt langa tine… 🙂
      ma bucur sa stii… 😉

  2. cenusadelumina
    Ianuarie 1, 2010 la 12:46 pm

    eu deabia ieri am dat ” comments on” :)) la blog.. si il am de cateva lui.. nu sunt inebunita de comentarii…daca are cineva sa imi spuna ceva este bine venit.. daca nu.. si tacerea spune mai multe decat mai multe cuvinte la un loc.

    Dar pe tine daca te ajuta 🙂 sper sa primesti din ce in ce mai multe comentarii..

  3. Ianuarie 1, 2010 la 12:49 pm

    🙂 ms
    si eu asta sper…
    oricum cui i-a placut lasa o amprenta 😀

  4. Ianuarie 1, 2010 la 12:59 pm

    La ce facultate esti?Doar curiozitate…

  5. Ianuarie 1, 2010 la 1:00 pm

    … asta inca nu pot sa zic, poate mai tarziu, dar de ce???

  6. Ianuarie 1, 2010 la 1:00 pm

    cam ce crezi??? 🙂

  7. daniela
    Ianuarie 1, 2010 la 1:19 pm

    si mie imi plac comentariile! multi prieteni aleg sa mi le trimita pe mess. e bine si asa, dar alea care sunt sub articol parca ma incanta mai mult. sper ca prietenii tai sa inteleaga ca te intereseaza parerea lor si sa nu se retina in a-ti transmite asta cat mai des!

    • Ianuarie 1, 2010 la 1:20 pm

      in sfarsit cineva care ma aproba… multumesc 🙂

  8. Andreea T.
    Ianuarie 1, 2010 la 1:34 pm

    siner, lucrarile mele de pe blog, primesc cred ca de 2 X mai multe comentarii pe mess, sau sunt oamnei care mi le spun personal. totusi parerile lasate acolo, ma bucura. Dar nu pot spune ca sunt nebuna dupa commenturi.

  9. Ianuarie 1, 2010 la 1:36 pm

    eu pot spune.. mie personal imi provoaca o oarecare bucurie, poate cuiva i-a placut sau nu si si-a pus amprenta … 🙂

    • Andreea T.
      Ianuarie 1, 2010 la 1:43 pm

      mda…e adevarat ce spui tu 😉 iti provoaca bucurie, dar ai grija sa nu ajungi la dependenta 😛

  10. Ianuarie 1, 2010 la 1:43 pm

    cred k deja am ajuns 😀

  11. Ianuarie 1, 2010 la 2:00 pm

    Si mie imi place uneori sa fiu rasplatita, pentru munca depusa pe site, cu cate un comentariu. Ce as putea face in plus, fata de ceea ce scriu si cum scriu? Uneori ma gandesc ca poate la unii le e lene sa scrie, sau poate nu le place ce am scris…inca mai caut solutii.. ca sa am mai multe comentarii 😉

    • Ianuarie 1, 2010 la 2:01 pm

      multumesc pentru comentariu
      inca un motic ca nu sunt singurul care iubesc comentariile 🙂 😀

  12. Ianuarie 1, 2010 la 2:03 pm

    eu nu is nebun dupa comentarii:)) poate de aia nu am asa multe in raport cu vizitele:D – La multi ani romane!

    • Ianuarie 1, 2010 la 2:05 pm

      ms la fel
      multumesc si pentru comentariu 🙂
      si nu lupt pentru vizite… sincer nu ma intereseaza pot fi 5000 de vizite si 2 comentarii 🙂

  13. maminineta
    Ianuarie 1, 2010 la 2:32 pm

    Vezi mami , ai început bine anul.Tu să scrii că noi o să citim.

  14. madalinutza
    Ianuarie 1, 2010 la 3:34 pm

    Eu nu sunt….daca vrea cineva sa lase..ma bucur..daca nu vrea sa lase ma bucur ca macar a trecut si poate a vazut ceva interesant pe la mine pe blog…. sau ceva care poate ia trebuit;))…tie iti urez la cat mai multe comenturi;)

    • Ianuarie 1, 2010 la 5:25 pm

      Eu nu sunt….daca vrea cineva sa lase..ma bucur…. deci ceva tot este 😀
      multumesc, si tu sa ai tot ce iti doresti… 🙂

  15. sedussa
    Ianuarie 1, 2010 la 6:42 pm

    imi place sa am multe comentarii, dar nu pot zice ca sunt nebuna dupa ele, cine vrea sa lase un comentariu ma face sa simt ca nu am scris numai tampenii intr’un anumit post:D

    • Ianuarie 1, 2010 la 6:46 pm

      multumesc
      desigur aceea nebunie are un rol metaforic, insa toti ne bucuram de un comentariu, i-a placut cuiva si si-a lasat amprenta 😀

  16. Paula
    Ianuarie 1, 2010 la 8:28 pm

    da , ai dreptate. Trebuie sa recunoastem ca tuturor ne place sa avem comentarii si facem orice pentru asta : ) )

    • Ianuarie 1, 2010 la 8:29 pm

      cineva care ma aproba iar.. deci se poate sa am dreptate :d
      Multumesc :d

  17. Ianuarie 1, 2010 la 9:44 pm

    ITI DORESC UN AN CU….MULTE COMMENTURI! 🙂 😀

    Mie imi plac acele commenturi care intr-adevar spun ceva.
    Citindu-le, realizezi ca ceea ce ai scris aduce bucurie cuiva, genereaza o analiza mai profunda a unei anumite teme sau, de ce nu, poate incuraja pe cineva!
    SUNT ADEPTA CALITATII, NU A CANTITATII!

    Dar…ma bucur atunci cand vad ca cineva nu doar intra pe blog si citeste, ci imi transmite si mie un gand, o simtire, o parere… 🙂

    • Ianuarie 1, 2010 la 9:46 pm

      si eu la fel sunt un adept clar al calitatii… inca cineva care se bucura…
      multumesc :d

  18. Ianuarie 2, 2010 la 1:07 am

    cam ai dreptate 🙂

  19. Ianuarie 2, 2010 la 1:16 pm

    Ma regasesc in cuvintele tale. 🙂 Stiu cum e ‘sentimentul’..

  20. adi4streetcore
    Ianuarie 2, 2010 la 5:17 pm

    cam multe comentarii pe aici… :))

  21. Ianuarie 2, 2010 la 5:20 pm

    da… ms 😀

  22. Ianuarie 3, 2010 la 2:00 pm

    pai, daca tot esti nebun dupa comentarii, hai sa iti fac o bucurie… si sa-ti las un comentariu… imi place ca esti sincer, ca spui deschis faptul ca simti ca te ajuta „relatiile” astea virtuale… e perfect, in cazul asta… dar nu cred ca trebuie sa scrii articole doar ca sa aiba lumea unde sa comenteze… cred ca trebuie sa scrii pentru ca asta simti, ca vrei sa scrii… nici nu e important daca ai ceva deosebit de spus sau nu, parerea mea… atata timp cat scrii din suflet, e ok… sincer, eu scriu doar pentru ca simt nevoia sa o fac, sa-mi linistesc sufletul, sa-mi pun gandurile in ordine… deci, clar, scriu pentru mine…
    multa bafta…

  23. Ianuarie 3, 2010 la 2:03 pm

    inainte de toate… multumesc pentru comm 😛
    scriu ce e drept si din suflet… dar caut o formare, o formare buna… sunt idei ce le spun aici iar unii isi pot spune parerea, poate cineva a trecut de aceasta formare e mai in fata si are idei mai bune 😀
    ms 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

