Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri, Iad, nou, pareri > cred in prieteni virtuali

cred in prieteni virtuali

Da cred in prieteni virtuali chiar daca, dupa cum spunea cineva „Unii dintre ei nici macar nu au sexul pe care afirma ca il au” :D, eu i-am simtit alaturi de mine, dar i-am simtit alaturi si de ceilalti tin sa le multumesc… nu e neaparat in ordine tuturor celor pe care i-am adaugat in blogroll, si pe care ii consider din toata inima mai buni ca mine… iti multumesc si tie personal mi-ai fost de un real folos… 😉

  1. madalinutza
    Ianuarie 2, 2010 la 6:44 pm

    si eu cred in prieteni virtuali…deobicei ma imprietenesc mai repede cu un necunoscut pe care poate nu o sa il vad niciodata…asta nu inseamna ca in viata reala nu sunt prietenoasa si nu imi fac prieteni…poate sunt prea prietenoasa uneori si acest lucru mai si dauneaza(mie nu lor;)))

  2. Ianuarie 2, 2010 la 6:50 pm

    da, bine spunea acel „cineva” 🙂 poate ca e mai usor sa ne imprietenim asa, virtual, pentru ca fiecare isi arata partile bune, isi creaza o imagine care sa placa.

    • Ianuarie 2, 2010 la 6:52 pm

      da… ne creem o lume buna…
      ai dreptate… sper k nu te-ai suparat.. poate il cunosti si tu pe acel „cineva”
      da virtual putem fi altul pentru un scurt timp… in realitate dureaza un pic schimbarea … 😀

  3. Ianuarie 2, 2010 la 7:36 pm

    cum sa ma supar??? 🙂
    in realitate anumite schimbari sunt de-a dreptul imposibile!

  4. Ianuarie 2, 2010 la 7:36 pm

    asta stiu…
    dar poate cereai drepturi de autor 😀

    • Ianuarie 2, 2010 la 8:59 pm

      daaa, vreau drepturi de autor: o bere! 🙂

  5. Ianuarie 2, 2010 la 8:06 pm

    si mie imi plac prietenii virtuali. ii vad asa cum imi plac mie, adica perfecti.

  6. Ianuarie 2, 2010 la 8:07 pm

    asa e 😀
    macar virtual stim ca avem prieteni perfecti… :d

    • Ianuarie 2, 2010 la 9:00 pm

      hehe

      • Ianuarie 2, 2010 la 9:03 pm

        de care sa fie si unde 😛

    • anamaria
      Martie 7, 2010 la 8:24 am

      De acord,cand vorbesti cu acestia este ca si cum ai discuta cu tine insuti, doar ca cineva e acolo sa iti raspunda, sa te faca sa zambesti…Perfect, daca exista perfectiune.

      • Martie 7, 2010 la 12:05 pm

        asa e…
        e nevoie de ei chiar daca uneori in spate, nu sunt chiar atat de prieteni, avend alte interese.
        Bine ai venit! 😀

  7. Ianuarie 2, 2010 la 8:41 pm

    Da… ai dreptate, dar prietenii virtuali pot deveni si inselatori…eu am avut ocazia ca prietenii virtuali sa devina prieteni reali daca pot spune asa…In orice caz sunt avantaje si dezavantaje…un avantaj ca te poti destainui mult mai usor unei persoane care nu o cunosti personal, ci doar virtual si un dezavantaj ar fii in cazul caracterelor mai putin puternice pot fii prinsi in mrejele aparent frumoase…si punand suflet sa se consume din cauza unor neplaceri cauzate de prietenii virtuali:)[o simpla parere]

  8. Ianuarie 2, 2010 la 8:42 pm

    o simpla parere desult de buna :d
    referitor la destainuire ai dreptate aici tb sa-i multumesc cuiva..

  9. sedussa
    Ianuarie 2, 2010 la 8:45 pm

    si eu am multi prieteni virtuali care imi sunt alaturi tot timpul si ma ajuta cand am nevoie…unii chiar mai mult decat cei pe care ii am in viata reala…deci cred in prieteni virtuali si e bine sa ii ai 🙂

  10. Ianuarie 2, 2010 la 8:48 pm

    multumesc… :d
    e bine sa ii ai 😀

  11. cenusadelumina
    Ianuarie 2, 2010 la 9:45 pm

    Sunt multi adevarati prieteni printre cei virtuali 🙂 si uneori sunt mai speciali si adevarati decat cei pe care ii cunosti. Am cativa care mi-au influentat viata si sunt fericita ca i-am intalnit 🙂

  12. Ianuarie 2, 2010 la 9:46 pm

    si eu la fel…
    unii si acum mi-o influenteaza…
    ms pt comm 😀

  13. Ianuarie 3, 2010 la 11:02 am

    la multi ani !

  14. Ianuarie 3, 2010 la 1:16 pm

    Si eu cred in prietenii virtuali. Stii ca uneori te simti mai usurat dupa ce ii povestesti unui strain suferinta ta, decat daca i-ai spune unui prieten apropiat? Si cand spun strain, ma refer la o persoana virtuala, pe care nici macar nu o cunosti, si in alte cazuri nici macar nu stii cum arata. E diferita „descarcarea” sufletului. In subconstientul tau, stii ca acea persoana nu te cunoste, nu stie nimic despre tine sau familia ta, etc, asa ca n-ar avea cui sa te ‘barfeasca’ dupa ce i-ai povestit.
    Asa l-am cunoscut eu pe prietenul meu cel mai bun. El imi spunea pasul lui, eu pe al meu. Desi eram in acelasi oras, puteam sa ne intalnim oricand, dar nu am vrut. Am preferat sa nu ne cunoastem si personal. Dupa 4 luni ne-am intalnit, iar cu timpul am ajuns BEST FRIENDS. Unii spun ca nu poate exista astfel de prietenie intre un baiat si o fata, deoarece intr-un final se ajunge ca cei doi sa se indragosteasca unul de celalalt, etc. Uite ca exista. Noi nu ne-am indragostit unul de altul. Vorbim orice, imi spune chiar si intimitatile lui. In fine… 😛
    Deci prietenia mea cu el e un exemplu. 🙂

  15. Ianuarie 3, 2010 la 1:18 pm

    ma bucur pentru voi 😀
    deci nu stun signrul care cred… apar si roade 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

