Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, ganduri > Cel care nu iarta e perfect… sau cel putin asa se crede…

Cel care nu iarta e perfect… sau cel putin asa se crede…

Despre iertare… o iertare pentru care incerc si eu sa lupt, tb sa iert mai mult, sincer nici eu nu prea iert cu toate ca uneori regret, macar vreau de acum sa iert… Cel care nu iarta se considera perfect, nu are nevoie de iertare e prea bun, prea orgolios sa ierte. Greseste… un om care nu iarta niciodata nu e perfect, ii creste orgoliul, nu va fi niciodata mai bun, in schimb un om care se coboara la nivelul cuiva pentru a ierta, se ridica… sincer am un respect mult mai mare pentru cel care cade si se ridica, decat pentru cel care nu a cazut si nu va cadea niciodata.

  1. Ianuarie 10, 2010 la 7:05 pm

    Cel care nu cade sau nu va cădea, nu încearcă. Şi de jos parcă vezi lumea mai frumos. Să stai cu spatele întins pe o pajişte şi să priveşti la cerul albastru…dar gata c-aberez. Să-mi fie cu iertare! 🙂

  2. Ianuarie 10, 2010 la 7:08 pm

    😀
    inca nu aberezi am sa iti spun… ai inteles ce era de inteles (nu la caderea pe iarba ma refer… 😀 ci la caderea in viata)

  3. Ianuarie 10, 2010 la 11:05 pm

    Hmmm,caderi,iertari,oamenii sunt imuni la astea pana nu li se intampla…Sa fi iertat…si abia atunci intelegi ce e iertarea,doar cand ai nevoie de ea.Ce exercitiu pervers!Sa afli definitia a”iubeste-i pe altii ca pe tine insuti”,abia cand vrei sa fi iubit/iertat/inteles/mangaiat/imbratisat….
    Invatam sa iertam,cat suntem inca jos,la pamant….nu in inaltul dreptatii….poate ca asa se invata zborul,cand stim de unde plecam!

    • Ianuarie 11, 2010 la 6:38 am

      asa e… invatam sa iertam de jos, dupa ce ne dam seama cata nevoie avem de iertare… :d

  4. Ianuarie 10, 2010 la 11:57 pm

    Stii cum e vorba aia: iarta, ca sa fii iertat! Cand ierti, parca te-ai ierta pe tine insuti. Trebuie doar sa stii CE si PE CINE sa ierti. Depinde de caz. Uneori ierti, dar nu uiti….

  5. Ianuarie 11, 2010 la 6:39 am

    poate ca te ierti si pe tine… e o trasnformare… :d

  6. Ianuarie 11, 2010 la 11:48 am

    Eu cred ca fiecare din noi a iertat chiar si de copii noi iertam …………Sa ierti nu este pacat ci si este un plus pentru noi…..deasemenea cind vom avea noi nevoie de ertare vom fi ertati cu siguranta

  7. Ianuarie 11, 2010 la 12:34 pm

    eh, nu e sigur ca ne vor iera cei carora le-am iertat… conteaza mai mult ceea ce noi facem… deci blogul care ??? 😀

  8. madalinutza
    Ianuarie 11, 2010 la 2:09 pm

    nu pot sa stau suparata prea mult timp pe cineva..deaceea iert foarte repede…bine ca nu ma supar prea repede si prea usor..ca astfel ar trebui sa stau intr-un iertat continuu

    • Ianuarie 11, 2010 la 2:40 pm

      ii bun atunci de acum stiu cui ma pot adresa… k si asa nu se supara 😛

  9. Ianuarie 12, 2010 la 7:02 am

    Cel care nu iarta, nu este perfect, chiar daca el asa crede!
    Conform rugaciunii „Tatal nostru”, cel care nu iarta, nu va fi nici el iertat!

  10. Ianuarie 12, 2010 la 7:03 am

    asa e cel care nu iarta nu e perfect…
    am puterea sa iert pe unul care nu ma iarta… la fel si tu….cred :p

  11. Ianuarie 12, 2010 la 2:16 pm

    Trebuie sa invatam sa iertam si sa iubim aproapele, chiar daca acesta nu o face!

  12. Ianuarie 12, 2010 la 2:19 pm

    da… asa e 😀

  13. Camelia
    Ianuarie 13, 2010 la 8:19 am

    Iertarea vine odată cu uitarea.
    Ierţi…dar nu uiţi.
    Ai prefera să ierţi?
    Sau ai prefera să uiţi întâmplarea care te-a făcut să te întrebi dacă poţi ierta?

    Dacă poţi să treci peste urmare…acea urmare care te-a adus în punctul de a te întreba, căci dacă te întrebi înseamnă că ai oarecare îndoieli…şi ierţi, şi uiţi.
    Uiţi puţin mai târziu.
    Tot atunci şi ierţi!

    Dacă nu poţi să treci peste urmare, ierţi!
    Nu poţi însă să uiţi.

  14. Ianuarie 13, 2010 la 8:54 am

    da… dar adevarata iertare e cea care implica si uitarea in acel moment…
    nu cred in te iert dar nu te uit 🙂

  15. Camelia
    Ianuarie 13, 2010 la 9:10 am

    Asta voiam de fapt să şi înţelegi! Că poţi să ierţi doar dacă poţi să uiţi.
    Cine spune altfel, e ipocrit!
    Nu poţi spune cuiva, uite, eu sunt bun, sunt mărinimos, te iert…
    Că nu eşti Dumnezeu!
    Eşti om.
    Iertarea absolută nu e ceea ce ne caracterizează.

  16. Camelia
    Ianuarie 13, 2010 la 9:11 am

    Eu îţi explicam doar cum poţi să încerci să ierţi!

  17. Ianuarie 13, 2010 la 9:47 am

    Un sfant spunea ca”iertarea fara uitare,e ca o gura fara dinti”…

    • Ianuarie 13, 2010 la 10:39 am

      😀 practic nu exista iertare fara uitare… :d

      • Ianuarie 13, 2010 la 10:46 am

        Nu exista!Insa pt a ierta trebuie sa incercam sa fim desavarsiti cum Tatal desavarsit Este.De ce?Pt.ca iertarea e divina,nu e la indemana omului,fara incercari si renuntare la egoism….

  18. Ianuarie 13, 2010 la 10:18 am

    Adica…sa nu umblam cu jumatati de masura! 🙂

  19. cenusadelumina
    Ianuarie 13, 2010 la 4:38 pm

    Cred ca sentimentul acela de „a ierta” vine de undeva din tine.. atunci cand ierti uiti sau cel putin iti spui: ” Mai, nu cred ca merita sa fiu suparat pe X sau pe Y” sau ” de ce sa ma chinui atat… ca daca nu ii iert am sa stau suparat si cu mine, nu am sa ma simt in totalitate bine”.
    Pe cei care iarta sau trec cu vederea ii cred intelepti, dar atunci cand iei decizia asta ar trebui sa inveti si sa te detasezi…:)

  20. Ianuarie 13, 2010 la 4:40 pm

    sa te detasezi… poate ca da…dar de cine de cel care te-a ofensat?

  21. cenusadelumina
    Ianuarie 13, 2010 la 4:43 pm

    cu cel ce te-a ofensat ar trebui sa devii un pic mai rezervat.. de orice eventualitate..si ar trebui sa te detasezi in totalitate de ceea ce s-a intamplat 🙂 o astfel de stare nu ajuta niciodata 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

