Un „vis” ciudat…

Ma zvarcolesc, ametesc, simt ca ma sufoc abia mai pot respira, o tusa ingrozitoare ma cuprinde. Toate aceste neputinte ma fac sa-mi deschid ochii si sa urlu dupa ajutor. Ii deschid dar privelistea ma ingheata : Unde sunt? Ce caut aici? Ce s-a intamplat cu mine? Nu-mi amintesc nimic… sau poate foarte vag… o masina , eu jos langa… o balta de sange… multa agitatie in jurul meu… toti cei dragi mie langa mine plangand… hm, ce important eram atunci!
O voce ma face sa imi revin :
-Ti-ai revenit? In sfarsit!Sunt langa tine, era o voce pe care parca o mai auzisem, l-am privit mai atent era Andrei prietenul meu cel mai bun. Arata parca mai batran sau poate mi se parea mie nu puteam sa mi dau prea bine seama deoarece o bucurie de nedescris se putea citi pe chipul lui. Dar unde sunt ceilalti? Unde e mama?… in fine nu prea ma interesa… gandul ca era cineva langa mine imi dadea sperante il priveam nu avea cuvinte demult nu-l mai vazusem asa de fericit… practic nici eu nu am mai avut atunci cand mi-a zis:
-Slava cerului ca ai revenit! Te astept de foarte mult timp, au trecut 3 ani de la acea nefericita intamplare, ai stat de 3 ani in coma… continua sa vorbeasca, gandul ca au trecut 3 ani fara sa fac nimic, ca au trecut 3 ani fara ca macar sa ii pot atinge nu-mi dadea pace. Am ramas din nou fara speranta… incep din nou cosmaruri, ma zvarcolesc tusesc…. Se aude ceasul e ora 6:00, a fost doar un vis….uh! Slava Domnului… Domnului?!… Care Domn?

Nu a fost doar un vis… ci o inspiratie 🙂

  1. Ianuarie 13, 2010 la 10:51 am

    Inspiratie?
    Sau premonitie,revelatie,etc?

    • Ianuarie 13, 2010 la 2:33 pm

      😀 mai bine intuitie decat preminitie… 😀 Doamne fereste 😀

    • Ianuarie 13, 2010 la 2:38 pm

      si cum e inspiratia… cum pare??? 😀

      • Ianuarie 13, 2010 la 6:19 pm

        Inspiratia,daca e literatura,e foarte buna!

      • Ianuarie 14, 2010 la 6:55 am

        asta e… 😀

  2. cenusadelumina
    Ianuarie 13, 2010 la 3:14 pm

    mi-a placut..:) pare foarte real.. desi m-a cumprins o oarecare stare de panica atunci cand am citit.. Felicitari! Ai avut o inspiratie foarte buna 🙂

    • Ianuarie 13, 2010 la 4:11 pm

      😀 iti multumesc din suflet… esti prima care imi spune… sincer ai fost prima iti multumesc mult… ti-ai facut un loc mai aproape 😀
      multumesc

      • cenusadelumina
        Ianuarie 13, 2010 la 4:32 pm

        N-ai pentru ce 🙂 meritai felicitat 😀

  3. Ianuarie 13, 2010 la 4:34 pm

    ms :d
    multumesc tare, tare mult 😀

  4. madalinutza
    Ianuarie 13, 2010 la 10:24 pm

    am si eu vise de genul asta…intr-o dimineata chiar m-am apucat sa scriu ce am visat…dar nu am terminta pt ca mi-ar fi luat foarte mult, dar si acum stiu ce am visat….am ajuns la concluzia ca as putea sa scriu o carte,..inceputul sa fie din vis si sa continui cu ce imi trece prin minte…o sa iti las cateva randuri..care se cam aseamana cu ce ai scris tu..dar jur ca nu le-am scris pe moment ci le am de cateva luni pe calculator….
    „O durea tot corpul. Simtea mii de intepaturi, parca cineva infigea cutite in ea. Incerca cu greu sa-si deschida ochii si in cele din urma reusii. Unde era?
    Totul in jurul ei era necunoscut, alb, era in rai? Nu! Ceva in mintea ei ii spunea ca nu murise. Incepu sa alerge, disperarea o cuprinse, unde se afla?
    Disparuse tot ce era alb in jurul ei si dintr-o data sim ti ca se prabuseste, parca abisul se desfacuse sub ea si cadea, cadea, dar unde? Pentru ca nu ajungea nici unde. Dintr-o data incepu sa tipe, nu se putea misca, nici macar capul nu si-l putea misca. Deschise din nou ochii. Iara-si isi puse intrebarea;unde era?
    ……..”-Iti aduci aminte ce s-a intamplat? Stii cine esti?
    Ce intrebare stupida. Normal ca stia cine era. Era….dintr-o data incepu sa se panicheze. Nu-si amintea cum o cheama. Incepu sa-si miste capul haotic, mintea ii juca feste, normal ca-si stia cum se numeste, normal ca stia cine era, poate era un moment de confuzie.Incerca sa se linisteasca, pentru ca numai asa mintea ei putea sa functioneze. II venea o singura litera in gand, un “A”. Sigur numele ei incepea cu”A”, dar care? Care? Atata confuzie si dintr-o data cazu intr-un somn adanc, linistitor. Doctorii ii administrasera un somnifer, le era frica de reactia ei, trebuia sa se liniseasca, se pare ca suferea de o usoara amnezie.”……si povestea continua

  5. Ianuarie 14, 2010 la 12:09 am

    Ce chestie…. Pare a fi un cosmar. Un vis urat am avut ieri noapte, spre dimineata. Nici nu vreau sa-mi amintesc, dar cica pentru viata reala e de bine. Mi-a spus cineva caruia i-am povestit. M-am trezit plangand si tremurand. Eram foarte speriata, dar m-am calmat in 5 min. N-am patit asa ceva niciodata. E ingrozitoare senzatia. 😐 Sper ca in noaptea asta sa nu patesc la fel.

  6. Ianuarie 14, 2010 la 2:20 am

    …e altfel, ai dat drumul la mână, felicitări!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

