Calatorie…

-Bunicule, povesteste-mi te rog acea calatorie de care imi spuneai cu ceva timp in urma, spuse nepotul de vreo 20 de ani. Batranul abia miscandu-se, cu o voce gingasa incepu:
-Cu ceva timp in urma m-am trezit intr-o alta lume, nu-mi aduc aminte cine m-a dus acolo sau cu ce am ajuns in acel loc. Eram singur… in zadar am incercat sa strig, mi–era teama, nu aveam nicio arma la mine, nu aveam nimic, oricne ma putea ataca. Deja simteam serpi care treceau peste picioarele mele, mi-era teama sa pasesc, nu puteam sa fac nicio miscare deorece riscam sa fiu atacat. Mi-am luat inima in dinti si am inceput sa calc, usor, usor… treceam printre spini care mi-au provocat rani ale caror cicatrici le mai am si acum, cu toate acestea inaintam. Din fata mea se auzeau urletele leilor… dar inaintam, mi-era teama de mirosul de sange care ramanea in urma mea…dupa un drum deosebit de anevoios am vazut lumina, am vazut capatul drumului, mi-am spus: Sunt salvat!, credeam ca voi gasi ajutor, o bucurie nespusa ma cuprindea… cu greu am reusit sa ajung la capat. Am vazut oameni! m-am intalnit cu unul dintre ei, eram sigur ca ma va ajuta, eram sigur ca imi va bandaja ranile, eram sigur ca ma va hrani… dar m-a privit cu ura… Credeam ca poate avea probleme care il determinau sa fie mai dur… mi-am continuat drumul m-am intalnit cu un altul cu o privire mai plina de ura, In final m-am intors in jungla cutoate calocul meu era printre ei, „totusi mai bine sa sufar rani ingrozitoare decat sa mai stau acolo”,mi-am zis.
Nepoate cam asa e cu viata mea…

Nu e inspiratie… e literatura 😀
Cum pare a fi ???? 🙂

  1. Camelia
    Ianuarie 16, 2010 la 7:25 pm

    Nu e literatură…e viaţă!
    A spus-o Camus…în traducerea mea: „Omul este singurul animal care refuză să fie ceea ce este”!
    Despre Plautus nu ştim prea multe…cu siguranţă ştim asta: „Homo homini lupus (est)”!
    Traducerea o ştii!

    Unii fac adaptarea şi în viaţa reală!

    • Ianuarie 16, 2010 la 7:44 pm

      „Omul e singurul animal care isi poate rata viata” (N. Ionescu) 😦

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

