Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri, Iad, nou > In cautare de carti… BUNE

In cautare de carti… BUNE

Care e cartea ta preferata si de ce (sau cartile)
Multumesc.
apropo felicitari ca citesti… nu sunt atat de multi in ziua de azi 😀

  1. Ianuarie 20, 2010 la 2:32 pm

    Ultima carte pe care am citit-o (acum 2 luni) se numeste „Dragostea dureaza trei ani” (Frederic Beigbeder).
    Citeste linkul asta: http://coltdesuflet.wordpress.com/2010/01/09/dragostea-dureaza-trei-ani/ , si vei intelege cat de cat despre ce e vorba in carte. Personajul principal (insusi autorul), spune cum barbatul e porc, dar o face intr-un mod diferit, si anume, o demonstreaza. 🙂
    Cum am spus si pe blog…recomand cartea in sensul s-o cititi, s-o rasfoiti, sa radeti la partile funny, si trageti cateva invataturi, dar nu mai mult, ca strica… 🙂
    O sa-ti mai recomand carti pe care sa le citesti. 🙂

  2. Cati
    Ianuarie 20, 2010 la 3:04 pm

    Eu am citit foarte multe cărți. Fiind o fire romantică, în ultimii doi-trei ani am citit multe cărți siropoase.Treptat, am ajuns să citesc aproape toate genurile de cărți. Ah, acum cîteva luni am citit cartea ””616: Totul este infern” de David Zurdo & Ángel Gutiérrez. Am stat cu ea în brațe timp de două zile și nu m-am plictisit.Bine, între timp am dormit, am mâncat…
    http://www.metropolis.ro/books/book.php?product_id=3118
    O să scriu un post cu cărțile pe care le-am citit. Asta cât de curînd. Baftă!

  3. Ianuarie 20, 2010 la 5:34 pm

    Cu placere ma intorc la Cartea nuntii-George Calinescu

  4. klausen1976
    Ianuarie 20, 2010 la 6:02 pm

    „Drumul” de Cormack McCarthy este ultima carte pe care am ciitit-o … si probabil cand amintirea ei se va „solidifica” va deveni cea mai buna carte pe care am citit-o … o recomand calduros 🙂

  5. vasilescumihaela
    Ianuarie 20, 2010 la 7:38 pm

    Asta e ca-n bancul ala: „spune-mi cartea ta preferata sa ma fac si eu ca tine dupa ce o citesc”… :)) Ok. Citadela de St. Exupery fiindca priveste in esenta adevarurilor simple care ne definesc existenta.

    • Ianuarie 21, 2010 la 6:39 am

      am citit si eu Citadela… merita… 😀
      e o carte de care imi amintesc cu placere… 🙂

  6. Ianuarie 20, 2010 la 11:36 pm

    Alice în ţara minunilor!
    Obligatoriu!!!

  7. Ianuarie 21, 2010 la 6:14 am

    Încă ceva… într-o sesiune, între două examene am citit Contele de Monte Cristo…într-o ediţie cu 5 volume. Ai tot timpul din lume!

    • Ianuarie 21, 2010 la 6:40 am

      da… si eu am citit in sesiunea asta Orbirea de Elias Canetii si acum citesc Thomas Mann… Muntele vrajit… 🙂

    • Irina Moldoveanu
      Noiembrie 2, 2011 la 12:50 pm

      Cartea aia este geniala! Am citit-o si apoi am devorat toate volumele pe care am pus mana de Alexandra Dumas. O carte foarte buna despre razbunare si firea omeneasca. Eu recomand Dragostea in vremea holerei de Gabriel Garcia Marquez.

  8. madalinutza
    Ianuarie 21, 2010 la 6:04 pm

    „pe aripile vantului”., cartile scrise de Jules Verne,… „Dramele adolescentilor”de George Mihaita(un colaj de scrisori primite de acesta pe vremea cand lucra la un ziar..sunt happy pt ca am si autograf),…Marry Poppins…(iubesc basmele…)…Ciresarii…Anna Karenina….si multe altele…

  9. Ianuarie 21, 2010 la 6:44 pm

    Arta conversaţiei; Jurnalul fericirii; Fiul rătăcitor; Întoarcerea fiului rătăcitor(Radu Tudoran);Zbor deasupra unui cuib de cuci;Prinţul fericit (Oscar Wilde), Mica sirenă(cu menţiunea că acestea două sunt povestiri); Bietul Ioanide; Scrinul negru; Duminica orbului; Fluturii albi mor spre sfârşitul verii; Pentru toată viaţa; Marele singuratic; Quo vadis; 451 Fahrenheit; O mie nouăsute optzeci şi patru; Cireşarii…

    Ce m-a marcat: Schimbarea la faţă a României a lui Cioran

    Pentru cei ce nu sunt slabi de înger, le recomand Ispita de a exista…acelaşi Cioran

  10. Ianuarie 22, 2010 la 8:51 am

    Plăcerea a fost de partea mea…nu sunt chiar o grămadă…ar mai fi fost multe altele…cred că am citit sute de cărţi…şi îmi pare rău că poate, dintre preferate, unele mi-au scăpat…am citi multe în franceză…

    Ca paranteză, îi detest pe cei ce vor să epateze cu orice preţ!
    O fată, pe un blog, voia să pară teribil de preţioasă…spunea că citise „Mitul lui Sisif”, întrebată fiind care este unul din romanele preferate!
    Foarte frumos, l-am citit şi eu. Chiar l-am citit.
    Respectiva domnişoară, nu mai ştiu în ce context, pe acelaşi blog, nu făcea însă acordul subiectului cu predicatul… era vorba de „majoritatea”…ca subiect…exemplu:majoritatea oamenilor spune…asta e forma corectă….substantivul e în nominativ…”oamenilor” e în genitiv…niciodată subiectul nu e exprimat printr-un substantiv în genitiv….never ever!!!!

    Dar domnişoara era preţioasă…îl citise pe Camus!

    • Ianuarie 22, 2010 la 8:57 am

      hm… 😀
      sincer si mie imi place Camus mai ales Strainul

      • vasilescumihaela
        Ianuarie 23, 2010 la 4:48 am

        Eu ador Caderea… si cu toate acestea nici eu nu ma acord intotdeauna cu predicatul. :))

  11. Ianuarie 22, 2010 la 3:46 pm

    Vad,pe aici,ca cititul nu mai cultiva ca alta data,nu mai imbogateste sufletul,nu mai cultiva indulgenta,ci mai degraba ascute spiritul justitiar si naste razboaie gen”cine marcheaza mai multe/pretioase titluri”,”ne laudam cu titluri”,”vorbirea corecta in detrimentul spiritului si invers”…
    Unii,cei drept,au citit mai putin…

    • Ianuarie 22, 2010 la 4:35 pm

      Ups,am gresit,bata-ma norocu’….
      *”ce-i”

  12. Ianuarie 22, 2010 la 4:19 pm

    Vorbirea corectă e o chestie de bun-simţ!
    Dar la unii nu se mai pune.
    Aceia pot vorbi oricum.
    Şi citi orice.
    Sunt cei care trag foarte repede concluzii. Se grăbesc!
    E o stare devenită generală.Sau aproape.
    Te împiedică să vezi bine, de fapt.
    Sau să vezi. Într-adevăr. Ceea ce era de văzut!

  13. zackara
    Ianuarie 26, 2010 la 2:32 am

    Ana Karenina de Lev Tolstoi ( una din cele mai bune carti din literatura universala.)
    Alchimistul de Paulo Coelho (asta se spune ca este cartea secolului 19 )
    Al cincilea munte Paulo C. ( mi-a placut)
    Zahir Paulo C ( bunicica)
    Dama cu camelii de A. Dumas fiul (asta este super)
    ….daca vrei iti mai spun,dar invata sa te multumesti cu ce ai si apoi cand ai ,aspira la mai mult 😉

  14. mihaela
    Martie 22, 2010 la 6:36 pm

    Eu acum citesc Sngele Sfant si Sfantul Gral

  15. Mara
    Septembrie 18, 2010 la 2:39 pm

    Eu va propun sa cititi si cartile scrise de Cella Serghi:) „Panza de paianjen” si „Mirona” sunt absolut impresionanate;;) Merita citite:)

  16. ghici ciuperca ce-i?
    Noiembrie 3, 2010 la 6:33 pm

    Am o intrebare:cati ani ai?Nu pot sa-ti recomand ceva daca nu-ti stiu varsta.

  17. tsutsu630
    Ianuarie 9, 2011 la 9:16 pm

    Viata pe un Peron de Octavian Paler (produnda iubire catre aceasta carte)
    Al cincilea munte de P.Coelho
    Acestea sunt preferatele mele si recomandarea pe care ti-o aduc. 🙂

    • me
      Ianuarie 13, 2011 la 4:51 pm

      Ce mai faci? 😀

  18. Ianuarie 26, 2011 la 8:32 pm

    MIe mi-au placut cartile din „raftul Denisei”de ex: a treisprezecea poveste-diane setterfield

    sau ceva amuzant: 3 intr.o barca-jerome k. jerome

  19. flo.rin
    Februarie 22, 2011 la 11:07 pm

    scuzati-mi deranjul..ceva titluri bune ce pot recomanda:”Jocul lui Ender” de O.S.Card,,seria e absolut geniala..
    ”Fundatia” lui Asimov,,, ”1984” de George Orwell,, ”Mizerabilii” de V. Hugo,,

  20. Radu
    Martie 7, 2011 la 7:06 pm

    Tot de dan brown, „ce spui dupa buna ziua” de eric berne, (psihologie avansata; ne arata de ce e „vai de parintii care n-asculta de copii”), „eat pray love” de elizabeth gilbert, tot de la coelho, „hobbitul” de tolkien, si mai sunt multe, dar nu imi mai vin in minte acum…
    Enjoy! 🙂

  21. Andreea
    Aprilie 2, 2011 la 11:51 pm

    Pe aripile vantului, de Margaret Mitchell,
    Twilight, de Stephenie Meyer.

    2 dintre cele mai bune carti pe care le-am citit. Merita vazute si filmele, pentru a face o comparatie intre ele..

  22. that's my secret
    Aprilie 13, 2011 la 1:13 pm

    am 15 ani si nu va pot da decat niste recomandari din ceea ce am citit eu. de ex:”maitreyi” de mircea eliade, supercarte, provoaca dependenta. exista si varianta scrisa de maitreyi, se numeste ”dragostea nu moare”. ”ion” de liviu rebreanu, ”un om sfarsit” de giovanni papini. acum citesc ”anna karenina” de lev tolstoi.

  23. ioana
    Mai 11, 2011 la 8:38 pm

    una dintre cele mai bune carti pe care am citit-o este „NUMAI CI FIICA MEA”de Betty Mahmoody,este chiar o parte din viata reala a scriitoarei, o poveste foarte impresionanta….mi-a placut foarte mult si ” DAMA CU CAMELII” de Alexandre Dumas fiul

  24. Iunie 9, 2011 la 4:22 am

    Sunt oiubitoare de lectura,ce carti bune imi recomandati dragi prieteni?

  25. Cati
    Iunie 9, 2011 la 6:49 pm

    Am revenit aici pentru a-ţi spune că m-am îndrăgostit de cartea „Clubul iubitoarelor de ciocolată”. Am scris puţin despre ea aici: http://iubescploaia.wordpress.com/2011/06/08/ciocoholica/

    Multă baftă să ai şi spor la citit!

  26. .......
    Iunie 25, 2011 la 11:14 pm

    Incearca „Suflete pereche”de Cecelia Ahern,”Prietenul nevazut”,”P.S:Te iubesc”,”Cadoul”,”Multumesc pentru amintiri” de aceeasi autoare.Sunt niste carti din care ai ce sa inveti.Si inca ceva…pai sunt destul de ieftine…in jur de 20 de lei.

  27. Livadaru
    Iulie 8, 2011 la 11:16 pm

    Cititorul – Bernhard Schlink

  28. Catalin Livadaru
    Iulie 8, 2011 la 11:34 pm

    Never Let Me Go – Kazuo Ishiguro

  29. Iulie 30, 2011 la 4:39 pm

    Daaa, Never let me go e genială! am terminat-o şi eu aseară. În rest… recomand:

    martin page – o perfectă zi perfectă
    truman capote – breakfast at tiffany’s
    octavian paler – viaţa pe un peron
    boris vian – spuma zilelor
    cecelia ahern – prietenul nevăzut (i-am citit toate cărţile, nu sunt capodopere, dar îmi dau o stare de bine)
    gabriel garcia marquez – un veac de singurătate
    audrey niffenegger – soţia călătorului în timp
    ken kesey – zbor deasupra unui cuib de cuci

    sper să-ţi placă 🙂

    • me
      Iulie 31, 2011 la 7:33 am

      5 dintre acestea le-am citit. Martin Page nu mi prea superba…. 🙂
      Multumesc!

    • Anca T.
      August 25, 2011 la 7:16 pm

      da…am citit cateva din cartile de mai sus…
      recomand in plus – carti vechi/carti noi:
      – Alchimistul de Paulo Coelho – o carte simpla care transmite energie pozitiva:)
      – tot de Coelho: al cincilea munte, diavolul si domnisoara Prim;
      – Dragostea in vremea holerei – Gabriel Garcia Marquez
      – Dragostea dureaza 3 ani – frederic Beigbeder
      – Hotii de frumusete – Pascal Bruckner –
      – Copii libertatii – Marc Levy
      – The last lecture – Randy Paush
      – Un om sfarsit – Giovanni Papini
      – To kill a mockingbird – Harper Lee
      – Numele Trandafirului – Umberto Eco
      – Alexandre Dumas- absolut toate cartile:)
      – Alexandre Dumas Fiul – Dama cu camelii
      – Adam si Eva – Liviu Rebreanu
      – Panza de paianjen – Cella Cerghi
      – Oscar si tanti roz – Eric Emmanuel Schmith
      – Codul lui Da Vinci – Dan Brown
      – Rosu si negru – Stendhal
      – Idiotul – Dostoyevsky
      – Que Vadis – Henryk Sienkiewiez
      – …plus altele…o sa revin…cu alt mesaj…cand imi amintesc si alte titluri frumoase:)

      • me
        August 28, 2011 la 4:34 am

        ok, multumesc.

      • Irina Moldoveanu
        Noiembrie 2, 2011 la 12:54 pm

        frumoase sugestii! trebuie citite 🙂

  30. kkelevra
    Noiembrie 21, 2011 la 12:32 am

    recomand : crima si pedeapsa -Dostoyevsky ,Femeia in alb- Wilkie Collins, Diavolul si domnisoara pryn -coelho

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

