Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire > Unde sunt cerul si iadul???

Unde sunt cerul si iadul???

Pentru cei care mi-au citit blogul in ultimul timp le va fi simplu sa isi dea seama la ce vreau sa ma refer…
Am inceput cu o moarte a unui inger, care a plecat dintre noi, unii mi-au spus ca o consolare sa nu-mi fac griji pentru ca e printre noi… Dar atunci unde sunt cerul si iadul??? (ma rog… daca exista…)
😀

  1. Ianuarie 20, 2010 la 8:40 am

    Inainte,acum,in viitor?Important de stiut.
    Pe scurt:
    -inainte paradisul era pamantean,acum il asociem cu cerul,cu inaltul….
    -iadul e in fiecare dintre noi si-n lumea care traim,va fi ucigand in noi fericirea,bucuria,seninul,lumina,etc
    Daca exista?Eu cred ca da.

  2. vasilescumihaela
    Ianuarie 20, 2010 la 7:25 pm

    Daca este vorba despre cer, o sa te intreb si eu sincer… care din 9. Despre iad… asta e mai simplu, ca nu stiu daca exista iad mai mare decat frica si aia nu vine decat din sentimentul de vinovatie. Cat despre ingerii de „printre” noi… deh, avem nevoie de credinta, de dragoste, de speranta… Trebuie sa vina si astea de undeva. 🙂

    • Ianuarie 21, 2010 la 8:14 am

      un sentiment de vinovatie deja e un lucru bun, inseamna ca nu am mai face… 🙂 deci nu cred ca e iad… 😀

  3. vasilescumihaela
    Ianuarie 21, 2010 la 8:56 am

    Hmmm… practic e un complex de vinovatie care nu este constientizat, asa ca, si daca nu am mai face, pana nu rezolvam conflictul ala inconstient si nu ne acceptam vina si pe noi impreuna cu ea… tot nu scapam de frica asta. Cuvantul sentiment folosit automat, nu-si avea rostul aici. Merci pentru corectare! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

