Viata e frumoasa…

Ultimele suflari ale pesimismului din mine… 🙂

  1. Ianuarie 27, 2010 la 11:32 am

    „Viata e frumoasa…” – Asta mi-a placut. Sa aud ca spui tu cuvintele astea…

    Cat despre filmulet…no comment! 😐 Mi se face pielea „de gaina” cand privesc imagini de la cutremurul din Haiti. 😐

    • Ianuarie 27, 2010 la 12:51 pm

      probabil ca nu ti ai dat seama la ce ma refer… asa ar parea o viata frumoasa?

      • Ianuarie 27, 2010 la 1:21 pm

        Evident ca nu. Ma gandeam ca titlul nu exprima continutul postului. Altfel nu inteleg de ce ai fi pus un astfel de titlu….

  2. Ianuarie 27, 2010 la 12:23 pm

    Pai viata e frumoasa,dar mereu a altora :))

  3. vasilescumihaela
    Ianuarie 27, 2010 la 1:32 pm

    “Te-am indragit pentru ca esti prost, imparate. In vremurile de azi, cand mintea exista numai pentru a face rau, ce este prostia daca nu cel mai de pret bun? Si ce este binele daca nu intelepciune? Viata devine un paradox. Atunci, poate ca intelept este si faptul ca tu, carissime, traiesti pentru a aduce fericire altora. Tu traiesti pentru altii, altii pentru ei insisi, numai eu nu stiu pentru cine si pentru ce traiesc… De ani de zile caut raspunsul, il caut pe fundul fiecarei sticle. Si nu-l gasesc… Se vede ca nu nimeresc sticla potrivita. Dar nu-ti fie teama! Vine si randul ei… Am s-o gasesc si in ultima inghititura voi afla adevarul…” Uite asta este concluzia unei carti. Voi ce parere aveti despre ce spune nenea asta aici? 🙂

    • Ianuarie 27, 2010 la 4:41 pm

      si… se refera la mine??? 😀

      • vasilescumihaela
        Ianuarie 27, 2010 la 7:02 pm

        Aaaaaa, nu… dar incercam si eu sa fiu interesanta. :)) E un citat din Vraciul. Mie mi se pare absolut uimitor si ma gandeam ca poate gasesc si eu pe cineva care sa vorbeasca si cu mine despre asta… 😦

  4. Ianuarie 27, 2010 la 2:24 pm

    @delia da…:D

  5. klausen1976
    Ianuarie 27, 2010 la 5:23 pm

    Caustic …
    stii ce e ciudat ? ca viata este intr-adevar frumoasa la doar cateva sute de kilometri … Punta Cana …

  6. Ianuarie 27, 2010 la 6:47 pm

    Stii cum e vorba aia : Viata e scurta, si plina de kkt. :-j

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

