Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire > Presentiment ?!

Presentiment ?!

Din o sumedenie de lucruri care ma cutremura, voi incerca sa vorbesc despre unul. E vorba de increderea oarba pe care prietenii, sau cei apropiati o au in tine. E cam ciudat…, parca nu ai voie sa gresesti, parca nu poti gresi, orice greseala aduce o dezamagire… si cat de dureroasa e dezamagirea! Vara trecuta am dat examenul pentru permis, invatasem foarte mult il doream din suflet, am pierdut cateva nopti sa reusesc din prima. Insa pe drum m-au schimbat nenumaratele increderi pe care mi le adresau prietenii si cei de langa. Mi-am luat inima in dinti si l-am picat… Eu am vrut sa pic, doream sa demonstrez ca sunt si eu om, ca pot gresi si eu. Oricum nu era o mare pierdere, oricum aveam un prieten la politie care imi putea fi de un real folos. Astazi ma felicit pentru decizia luata atunci si sunt destul multumit… cam atat despre incredere, doar ca uneori simt in mine o forta nebuna, simt o putere nelimitata, mi se prezinta un plan maret si ceva extrage cu forta din mine o ruga… :”Doamne, ajuta-ma sa devin un om mare”, e o simtire pe care nu o pot exprima in cuvinte si de aceea sincer imi pare rau as vrea sa v-o prezint dar nu pot… sa fie oare un presentiment?!

  1. vasilescumihaela
    Ianuarie 28, 2010 la 8:37 am

    Vara trecuta ai pierdut un prieten fiindca te-ai inchis in tine si ai refuzat sa comunici ceea ce simti, ce te macina, ce te doare. Chiar daca tu nu mai aveai incredere, poate ca increderea celorlalti era una cat se poate de autentica. Acum insa… risti sa pierzi mult mai mult negandu-te pe tine cel de vara trecuta si pierderea ta. In fine… daca in capul tau oamenii mari sunt oamenii care „se descurca”… cred ca ai toate sansele sa fii un „om mare” mergand pe calea aceasta. Sper ca in felul acesta sa nu ajungi sa cunosti niciodata propria-ti dezamagire… Pe mine recunosc sincer ca m-ai dezamagit. Nu prin pierderea din vara trecuta, cat prin incercarea asta de a-ti fura singur caciula.

  2. Ianuarie 28, 2010 la 9:26 am

    multa bafta atunci… 🙂

  3. Ianuarie 28, 2010 la 9:48 am

    Cu Superman m-am bătut şi eu. Şi am pierdut. Problemele noastre nu sunt totuşi mai mari decât noi. Poate tocmai pentru că sunt ale noastre. Noi le-am creat. Şi uneori ajungi să nu te mai vezi pe tine, pentru că te consideri pe tine o problemă. Problema ta. Dar în logica asta problema e mai mică decât tine. Desigur, poate să-ţi apară ca fiind mai puternică, dar cu certitudine e mai mică decât tine

    • vasilescumihaela
      Ianuarie 28, 2010 la 10:26 am

      Eu consider ca nu e cazul sa-mi mai bat capul cu asta. Viata e prea scurta sa o las sa treaca pe langa mine in incercarea de a ma apropia de o fantoma. Ii doresc multa bafta lui Superman si tuturor celorlalte mascote de pe net si din viata reala, dar eu nu sunt un carton poleit si nu pot trai alaturi de astfel de oameni care nu exista, fiindca din fericire eu inca mai sunt si… am drumul meu.

      • Ianuarie 28, 2010 la 11:03 am

        aici te referi la mine???

  4. Rodica
    Ianuarie 28, 2010 la 12:45 pm

    Poate ca e doar dorinta,nu tot ce simtim vine din taramul”viitorului”inca neintampla!Cat despre incredere,nu e bine sa fi orb!Relatiile de prietenie/dragoste neconditionate sunt doar intre parinti si copii,in ceilalti trebuie sa intrevezi ceva mai mult de-o miopie;altfel te impiedici rau!Iar picand examenul nu ai dovedit nimic nimanui!Poate doar ca ai fost ceva mai mult influentabil!
    Ce e insa mai ciudat…e faptul cum unii”prieteni”ai tai de pe blog ti-au oferit incredere,te-au laudat,te-au incurajat,ti-au crescut cornitele ,ca mai apoi sa ti le taie brusc si sa se delimiteze de o situatie pe care mai ieri o laudau!Si cum se delimiteaza,total nedemn!Doamne,ce oameni!Lasa,te faci tu mare si te delimitezi de tot si toate,de genul asta!
    🙂

  5. Iulie 13, 2011 la 6:25 pm

    Salut…vreau sa spun ca sentimentul acela…aceea forta care iti trece intr-o fractiune prin minte…si asta destul de des „O sa ajung un mare OM ! Stiu asta ! Vreau asta” nu ai cum sa il exprimi inca in cuvinte….chiar daca inca nu am facut mare lucru cu viata mea….stiu…vreau…simt….ca o sa fac ceva maret cu ea….care o sa lase in umbra toate dezamagirile de pana acum….Tine minte : CEL MAI BUN PRIETEN AL TAU ESTI TU !

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

