Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri, nou, pareri, viata > Se pare ca unii mai iau si tepe… :P

Se pare ca unii mai iau si tepe… :P

Cand mi-am creat blogul, din multe dorinte, mi-am pus una (zic eu mai importanta), am dorit sa fac din el o mica lume… o mica lume unita, in care sa fie prezenti oameni diferiti, cu idei diferite insa oameni plini de respect si de politete. Asa ca uneori voi fi nevoit sa mai fac unele “razii” :D. De exemplu ieri a picat cinve in plasa… Nu ii dau numele nu merita s ail rostesc… insa cica era psiholog. I-am cerut ajutorul, mi-a intins o mana… doar ca a rretras-o exact cand nu puteam face altceva decat sa ma duc la fund. As putea sa continui, dar ma opresc aici (parka eu vorbeam de respect) De azi insa nu mai pun nimic la inima… nu are rost, chiar ma bucur, pentru ca blogul meu s-a mai purificat putin. Celor care inca mai poposesc aici le multumesc din sufet… sa facem o lume mai buna, cu mai mult zambet… 😀 😀 .

PS Tin sa-ti multumesc foarte mult pentru ca ieri ai fost alaturi de mine ( nu-ti spun numele pentru ca stiu ca nu iti face placere)

  1. Ianuarie 29, 2010 la 9:31 am

    Dragul meu, în lumea aceasta a ta, tu eşti cel care alege…tu îi alegi pe cei pe care îi vrei…să facă parte din lumea ta…tu alegi…după ce a trecut o vreme în care ai încercat să vezi cine sunt…după o vreme, nu mai înainte!

    VREI SĂ CERI AJUTOR?
    SCRIE!
    Vom încerca să-ţi fim alături. Cum ne pricepem, cum vedem din unghiul nostru…
    Dar îţi vom fi alături!

  2. Ianuarie 29, 2010 la 9:33 am

    Multumesc 🙂
    dac voi avea nevoie voi apela cu increderea.. 🙂

  3. Ianuarie 29, 2010 la 9:50 am

    Nu te grăbi să tragi, poate pripit, concluziile.

    • Ianuarie 29, 2010 la 11:45 am

      nu cred ca sunt luate pripit… sun prea multe care se bat cap in cap …:(

  4. Ianuarie 29, 2010 la 11:59 am

    Psiholog? Pff… Am si eu nevoie de asa ceva. In momentele astea simt ca o iau razna, la propriu. Ma simt…ca o implozie. :-<

    • Ianuarie 29, 2010 la 12:06 pm

      ai grija la cine apelezi… eu in niciun caz nu mai apelez la ei.. 😦

  5. Ianuarie 29, 2010 la 12:16 pm

    Daca unul te-a dezamagit, asta nu inseamna ca toti sunt la fel. E valabil pentru orice alta privinta a vietii. 😉
    Ca sa depasesti unele momente sau stari, nu e absolut obligatoriu sa apelezi la un psiholog. Sunt persoane care nu-s calificate pentru asta, si te ajuta mai mult decat ar putea s-o faca un psiholog. Cel mai mult te ajuta cuvintele, provenite de la o persoana care stie sa-ti aline sufletul/durerea/suferinta atunci cand ai nevoie.

    • Ianuarie 29, 2010 la 12:18 pm

      deci ai gasit raspunsul.. voi apela la persoane care nu-s calificate pentru asta, si care te ajuta mai mult decat ar putea s-o faca un psiholog 😀

  6. Ianuarie 29, 2010 la 5:53 pm

    Sorry pentru experienta ta nefericita… insa la fel ca si prietenii foarte buni, si psihologii buni(sau macar compatibili cu noi) sunt greu de gasit. Si eu am intalnit foarte multi psihologi, care nu isi merita numele acesta, cat si psihologi foarte bine pregatiti si pe langa asta si umani…poate cu alta ocazie, vei avea parte de unul potrivit pentru tine 😉

  7. Ianuarie 29, 2010 la 7:23 pm

    Vezi ca am un „premiu” pentru tine. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

