Prima pagină > 1 > Nimic…

Nimic…

Bagaje, trist… si atat

Categorii:1
  1. Februarie 5, 2010 la 11:29 am

    Ahaaaa,inseamna ca Italia e prilej de suparare!Eu zic sa nu te mai duci!Ce zici?Stiu ca nu se poate!Mie-mi place Italia,as sta cativa ani la Roma!Inveseleste-te,chiar poate fi foarte frumos!

  2. Februarie 5, 2010 la 11:33 am

    nu de plecare sunt trist…
    am altele… :((

  3. Februarie 5, 2010 la 11:44 am

    Doar nu te-oi fi indragostit! 😛

    • Februarie 5, 2010 la 11:49 am

      Nu…
      e trsitete care depaseste indragostirea… 😀

      • Februarie 5, 2010 la 11:54 am

        Eh,asa incepe totul…

  4. Februarie 5, 2010 la 11:56 am

    oare?
    eu cred ca nu

  5. Februarie 5, 2010 la 12:00 pm

    Cred ca esti in perioada in care nimic nu ti-e pe plac…las’ca trece!

  6. Februarie 5, 2010 la 12:38 pm

    Ohh, Italia.. In ce oras pleci? Eu am fost in 3 orase din Italia, si vreau sa iti spun ca cel mai mult mi-a placut Venezia. Mda, cui nu ii place Venezia pana la urma?! E un oras superb.

    • Februarie 5, 2010 la 2:35 pm

      da…
      dar cand prietenul cu care iti planuise-i calatoria nu mai vine… cum e? 😦

  7. Februarie 5, 2010 la 4:21 pm

    Un profesor de-al meu ni se lăuda nouă, studenţilor,
    …că el nu s-a plictisit niciodată.
    Cred că ne-a minţit. Dar a fost bine.

  8. cenusadelumina
    Februarie 5, 2010 la 4:21 pm

    Italia ;)) frumos :).. nu fi trist.. gandeste-te doar ca vei mai avea sansa sa il vezi si cu el :)>:D< bucura-te.. cine stie ce surprize te asteapta 😀

  9. klausen1976
    Februarie 5, 2010 la 10:35 pm

    luni „mi-a picat” week end-ul la Roma, planuit pentru valentine’s day … nashpa …
    e nasol cand nu mai vin cei cu care ai planificat o calatorie, ai dreptate …

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

