Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri > Pesimist sau optimist? :)

Pesimist sau optimist? :)

Dupa multe meditatii poate ca a venit timpul sa iau o decizie… optimist sau pesimist? Am luat fiecare in parte… pentru un timp am ales sa fie optimismul, dar poate ca prea mult zambet ma dezgusta, oare viata e chiar atat de roz?… poate ca nu. M-am indreptat spre pesimism, dar poate ca dauneaza celor din jur… am renuntat si la el. Ce sa aleg? Sincer nu vreau sa traiesc in rai cu optimistul, dar poate ca nici in iad cu pesimistul, vreau totusi sa traiesc pe pamant. Am ales deci sa fiu un indiferent, un indiferent pentru sine, dar care sa ofere zambete pentru cei din jur… insa este o adevarata lupta sa suferi inauntru si sa zambesti afara… Decizia este definitiva…

Apropo m-am mai regasit intr-un autor Giovanni Papini…

  1. Februarie 19, 2010 la 7:08 am

    :)))
    Asta-i culmea!E o chestiune de alegere?Si eu care credeam ca esti optimist sau pesimist in functie de caz,in rest ar trebui sa domine un echilibru intre idealist si realist….nu?
    „Chipuri de oameni”?

  2. Februarie 19, 2010 la 7:12 am

    poate ca e vorba de alegere… nu cred ca depinde neaparat de la caz la caz

  3. Februarie 19, 2010 la 7:15 am

    E vorba despre ce vrei tu sa fie viata ta…nu poti decide ca in cazul alegerii sosetelor sau cravatelor….Nu exista un moment propice pt cuvintele:”m-am decis,sunt asa/altfel”!Schimbarile interioare pot determina schimbarea comportamentului fara sa fie verbalizate neaparat.

  4. Februarie 19, 2010 la 7:17 am

    poate ca eu sunt o exceptie… poate ca nu sunt chiar asa dar spre asta tind… sau asa vreau sa fiu

  5. Februarie 19, 2010 la 7:21 am

    Normal,doar e alegerea ta…Bafta!

  6. Februarie 19, 2010 la 8:29 am

    nici, nici… încrezător doar.

  7. Februarie 19, 2010 la 10:50 am

    Pune lucrurile in balanta, si mentine un echilibru intre ele. 😉 Asa-i cel mai bine, zic eu. Cel putin eu asa incerc sa fac. 🙂

    • Februarie 19, 2010 la 10:52 am

      e vorba de un echilibru pana la urma… dar ii dau dreptate lui Andrei e vorba de incredere… voi spune si de ce cu un post mai incolo
      Bine te-am regasit.. 😀

  8. Februarie 19, 2010 la 11:14 am

    Increderea in sine nu trebuie sa lipseasca, niciodata! Asta iti da putere. Te face mai putin vulnerabil.

    • Februarie 19, 2010 la 11:16 am

      normal ca nu pot renunta la increderea in mine… dar oare o am?

  9. Februarie 19, 2010 la 11:23 am

    Toti o avem. Trebuie doar s-o cautam, s-o gasim, si s-o mentinem asa.

    • Februarie 19, 2010 la 11:34 am

      nu cred… poate ca trebuie sa o gasim si sa o ridicam putin sa fie intre orgoliu si dezolare… trebuie sa fie la mijloc… 😀

  10. Februarie 19, 2010 la 4:09 pm

    „Quo vadis”?…Cam asta cred că este…Încrederea în tine o ai. Doar că nu ţi-ai găsit înspre ce să o îndrepţi. Încotro?
    Sau poate că ai găsit, dar nu eşti foarte sigur de sens. Ca semnificaţie.
    Tu ştii mai bine.
    Tu eşti cel cu întrebările care trebuie puse răspunsurilor pe care ţi le-ai dori.

  11. Februarie 19, 2010 la 4:13 pm

    Şi apropo de Papini…sper că nu te-ai regăsit în chestia cu „Nu mai sunt nimic pentru că am vrut să fiu totul”????!!!

    • Februarie 19, 2010 la 6:25 pm

      nu m-am regasit… insa sper sa nu fie nevoie sa ma regasesc.. 😦

  12. sedussa
    Februarie 19, 2010 la 4:16 pm

    „Papini, eu si lumea’, c’mon e mai bine sa fii optimist, sincer, nu te obliga nimeni sa fii cu zambetul pe buze tot timpul.
    Spune ce crezi si ce simti fara nici o retinere si totul va fi bine. 🙂

  13. Februarie 19, 2010 la 7:45 pm

    Ambiguu mai eşti tu când vrei să fii…şi laconic, lăsând să se înţeleagă doar atât cât se ne pui pe noi pe gânduri!!!

    • Februarie 19, 2010 la 8:01 pm

      in niciun caz… cine cunoaste viitorul? poate ca sunt presimtiri.. 😦

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

