Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri > What I’ve Done… :(

What I’ve Done… :(

Ca tot vorbeam despre somn… nu facem nimic…

PS: Am ispite sa renunt la blog…

  1. iulian serban
    Februarie 25, 2010 la 9:54 am

    Dude don’t give up…de fiecare data cand imi vine sa renunt intru pe blogul Isei (http://isabellelorelai.wordpress.com) ..asa am inceput timid si eu sa intreb „Cine salveaza o viata?” (http://iulianserban.wordpress.com/tag/cine-salveaza-o-viata)…tu sti mai bine ce ai de facut…

  2. Februarie 25, 2010 la 11:08 am

    Ai ispite să renunţi la blog?
    Eu purtasem o discuţie aseară chiar despre acest subiect cu persoana cea mai dragă mie…nu, nu cu mama…şi îmi sugerase un lucru…bine, noi glumeam…ideea pe care vreau să o subliniez, de fapt, este că eu am fost pe cale de a o face de două ori, şi tot de două ori m-a convins Ale.
    Eu ştiu ce vreau să fac cu jurnalul meu, şi de ce…şi mai ştiu de ce anume ţin cont…şi de ce voi ţine şi de acum înainte.
    Şi mai ales, ştiu cui scriu. Şi pentru cine.

  3. Februarie 25, 2010 la 11:27 am

  4. Februarie 25, 2010 la 11:28 am

    Iulian, şi tu ştii asta!

  5. Februarie 25, 2010 la 11:56 am

    Pai si asta e ispita? :)))

    • Februarie 25, 2010 la 1:43 pm

      care? 😛

      • Februarie 25, 2010 la 5:04 pm

        Asta nu-i ispita,hai,sa recunoastem!Nu te mai lasa convins,stii ca blogul iti este necesar,asa ca faci ce e mai bine pt tine1

  6. Februarie 25, 2010 la 1:31 pm

  7. Februarie 25, 2010 la 1:36 pm

    Pentru fiecare vine o vreme…vei ştii şi când va veni vremea blogului tău de a se odihni…sau de a-şi trage răsuflarea…sau…ce o vrea el, atunci când va să fie.
    Dar nu acum.
    Cred că blogul tău simte că nu este încă timpul tău să te desparţi de el…şi nici al tău să îţi iei rămas bun de la el…din ştiutele tale motive…

  8. iulian serban
    Februarie 25, 2010 la 7:44 pm

    Camelia stiu de Silver Bell…si de multe ori m-a dus inainte …
    Un nou sens..nu putem schimba decat fiecare lumea lui…cat mai multi si astfel sa schimbam lumi mici din lumea asta mare…

  9. Februarie 25, 2010 la 8:05 pm

    Un succes poate fi şi atunci când şti să renunţi.
    Dar numai dacă ai trecut dincolo de regrete.
    Nu mă întreba ce am vrut să spun, căci nici eu nu ştiu prea bine.

  10. fireflight
    Februarie 25, 2010 la 8:51 pm

    Faina piesa, iar la blog, nu renunta.

  11. madalinutza
    Februarie 25, 2010 la 9:47 pm

    daca e sa ne luam dupa orice ispita ar trebui sa nu mai facem nimic..asa ca fii puternic;))…superba melodia

  12. Februarie 26, 2010 la 12:18 am

    Numai lasii renunta! Stii ca nu iti zic in sens rau, ci doar sa te incurajez. 😉

  13. Februarie 26, 2010 la 5:54 am

    @toti… multumesc pentru incurajari… doar ca nu stiu ce voi face inca 😦

    • Februarie 26, 2010 la 6:11 am

      :))))))))))),ca si cum toti s-au muncit degeaba sa-ti ridice moralul,dar tu tii sa mentionezi ca esti indecis…era bine daca ramaneai la multumiri… :))))

  14. Februarie 26, 2010 la 7:40 am

    offf, Doamne… nimic mai mult…. 😀
    incerc sa… gata tac
    MULTUMESC TUTUROA ATUNCI, si atat
    si nu a muncit in zadar nimeni, voi dovedi… 😛

  15. Februarie 26, 2010 la 3:32 pm

    :))),asa asa,pai se poate???

    • Februarie 26, 2010 la 5:16 pm

      nu stiu… am demonstrat ca se poate… :)))
      poate ca nu din bun simt… 😛

  16. sedussa
    Februarie 26, 2010 la 10:21 pm

    e superba melodia
    p.s; vrei bataie? cum sa renunti la blog:-w

  17. sedussa
    Februarie 27, 2010 la 10:22 am

    te cred..oricum ar fi o prostie sa renunti la blog 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

