Pauza

Cred ca e timpul pentru o pauza… nu stiu insa cat va fi… o saptamana, o luna… nu stiu.

O primavara frumoasa!!!
Cu drag,
Unnousens.

PS: Am updatat pagina „Cine e un nou sens”

  1. Martie 1, 2010 la 8:07 am

    Mulţumim pentru dorinţa. Ta. De a avea un fel de primăvară. Eu ştiu ce fel de primăvară mi-am ales să am!
    Cât despre pauză…unii nu vor mai avea atât de mult timp pe cât şi-ar dori…pentru ce şi-ar dori! Ni-l va acapara lucrurile impuse…dar şi acelea tot din dorinţa şi alegerea noastră!
    Aşa că vine vremea priorităţilor distribuirii timpului rămas…Destinaţiile lui. Şi jurnalul meu v-a suspina puţin după mine…

  2. Martie 1, 2010 la 10:02 am

    Pauza asta pare să fie doar începutul. Cum vrei. Cu drag.

  3. sedussa
    Martie 1, 2010 la 1:43 pm

    O primavara frumoasa si tie! >:D<

  4. Martie 1, 2010 la 6:50 pm

    Sa ai o primavara frumoasa si plina de realizari!

  5. madalinutza
    Martie 2, 2010 la 6:31 pm

    iti urez o pauza cat mai scurta in ceea ce priveste blogu;))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

