Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri > Raze de soare de dimineata…

Raze de soare de dimineata…

Dupa ceva timp de liniste, se pare ca au inceput sa apara raze de soare… raze ale unui soare de dimineata, care abia ca se vad din cauza unui munte care ne impiedica sa il vedem… am aflat cateva raspunsuri… totusi o teama ma framanta… mi-e frica ca nu cumva sa afirm ca Leibniz:”Lumea aceasta e cea mai buna dintre lumile posibile” 😀
Roua inca mai este… 😦

  1. Martie 3, 2010 la 2:45 pm

    Frumoasa melodia si imi place abordarea: o zi prin cartierele Londrei daca nu ma insel.Iar in privinta lumilor, nu cred ca ai avea de ce sa te temi, dupa parerea mea lumea perfecta este lumea creata de tine, in care totul este posibil si realizabil, atata timp cat crezi in ea.Iar lumea ce ne inconjoara este asa cum o percepe fiecare „Din bube, mucegaiuri şi noroi
    Iscat-am frumuseţi şi preţuri noi. ”
    Tudor Arghezi TESTAMENT

  2. Martie 3, 2010 la 5:06 pm

    Nu uita varianta propriei lumi.Ştii că fiecare are o lume a lui!

  3. klausen1976
    Martie 3, 2010 la 8:30 pm

    ma bucur ca nu pauza ta nu a durat prea mult 🙂
    cat despre munti si soare si viata :
    „Bak skyene er himmelen alltid blå” sau „Behind the clouds the sky is always blue”
    Cred ca am gasit asta pe „Only Darkness is Eternal”, blogul frate al „Vox Clamantis in Deserto” …
    cred ca postez si la mine proverbul 🙂 …

  4. Martie 4, 2010 la 1:52 pm

    ”Lumea aceasta e cea mai buna dintre lumile posibile” – Nimeni nu stie ce alte lumi mai sunt, si DACA sunt.

  5. Martie 4, 2010 la 2:27 pm

    am zis asta nu ca o comparatie,

  6. Martie 4, 2010 la 3:48 pm

    Probabil în fiecare dimineaţă roua încă va mai fi…o perioadă…

  7. roscadaniel
    Martie 4, 2010 la 7:04 pm

    Demult nu am mai auzit nimic de la ATB… mi-a placut inca de la inceput, pot spune chiar din perioada Sequensial One. 😀

  8. Martie 5, 2010 la 6:24 am

    Azi. Ninge.

  9. Martie 5, 2010 la 10:08 am

    La mine e lapovita.:)

  10. Martie 5, 2010 la 10:27 am

    La mine, deja s-a transformat in ninsoare.:)

  11. Martie 5, 2010 la 10:29 am

    Şi la mine tot ninsoare. Acum.

  12. Martie 5, 2010 la 10:31 am

    Am transformat metaforica rouă…în starea vremii. La mine în suflet nu ninge!Sau poate…dar sunt fulgi din petale de ghiocei!!!

  13. sedussa
    Martie 6, 2010 la 7:38 pm

    „Roua inca mai este… ‘ in sufletul tau presupun :-?, dar sunt sigura ca nu va mai fi pentru ca tu speri 🙂

  14. Martie 6, 2010 la 8:05 pm

    macar atat sa fac si eu… sa sper 😀

  1. Martie 3, 2010 la 8:56 pm

Lasă un răspuns

