Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, nou > De ziua mamei… (mele)

De ziua mamei… (mele)

Nu voi spune nimic, nu voi multumi in niciun fel. Cuvintele nu ar putea cuprinde o multumire care ar putea fi de ajuns, asa ca tac. Totusi… parca m-a iubit prea mult. Am lacrimat ieri la ultimul mesaj pe care mi l-a trimis… :((

Ce a mai trecut timpul, parca ieri eram inaintea serbarii in care trebuia sa cant acest cantec… 😀

PS: La multi si mamelor voastre!

  1. Martie 7, 2010 la 1:00 pm

    „Iubire”prea multa nu exitsa…doar iubire…ce e”prea”strica…

  2. Martie 7, 2010 la 1:06 pm

    exista iubire prea multa… doar ca acea iubire strica ce-i drept, insa:Imi iubesc mult mama!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. madalinutza
    Martie 7, 2010 la 1:22 pm

    La multi ani si mamei tale…..te iubesc mami:)

  4. Martie 7, 2010 la 1:39 pm

    De ziua ta, mămico,
    În dar ți-am adus inima,
    Și crede-mă, mămico,
    Un dar mai frumos…
    Nu se putea…

    Tac și eu. Dar refrenul ăsta tot mi l-am amintit. Din copilărie.

  5. Martie 7, 2010 la 1:53 pm

    Dacă s-a potrivit așa, atunci…
    La mulţi ani!
    și ție și mamei tale.

  6. Martie 7, 2010 la 3:22 pm

    8 Martie este Ziua Femeii, din câte ştiu eu…nu doar a mamelor…asta a fost o invenţie comunistă , cred!
    E ziua tuturor femeilor, şi a mamelor, deci.
    La mulţi ani, mamei tale!

    • Martie 7, 2010 la 3:45 pm

      Multumesc! la fel.
      Sa nu zici ca vrei si tu un „La multi ani!” 😛

      • Martie 7, 2010 la 3:45 pm

        interventie comunista?! M-as indoi.:(

  7. Martie 7, 2010 la 4:04 pm

    La multi ani! mamei tale sa fie fericita si sanatoasa si sa te bucuri alaturi de ea. La multi ani! tuturor mamelor. Va multumim ca existati!

    • Martie 7, 2010 la 4:05 pm

      Multumesc la fel! Da. multumim ca existati!!!!! 😀

  8. Martie 7, 2010 la 5:14 pm

    Dragă prietene, În România s-a vorbit până în 89 doar de Ziua mamei…Această zi se sărbătorea şi în Grecia antică…nu despre asta vorbesc.
    8 Martie a fost declarată SĂRBĂTOARE INTERNAŢIONALĂ A FEMEII în 1977. Totul a început în 1910 la Copenhaga!

  9. Martie 7, 2010 la 5:16 pm

    Ştiu că mamele sunt femei. E şi ziua fiicelor acestor mame!
    8 Martie fericit dragelor fiinţe din blogroll-ul tău!
    Dar probabil ai făcut-o! Le-ai urat deja!

    Mamele au avut parte de urări!

    • Martie 7, 2010 la 7:10 pm

      „Sensu'”confunda femeile cu mamele… 😛

  10. Martie 7, 2010 la 6:08 pm

    sigur 😉

  11. Martie 7, 2010 la 9:20 pm

    Pentru noi, fiecare zi ar trebui sa fie Ziua Mamei. Esenta semnificatiei zilei de 8 Martie este faptul ca ar trebui in fiecare an sa facem in asa fel incat aceasta zi sa fie memorabila pentru mamele noastre. Aceasta este una dintre zilele in care trebuie sa ne oprim, sa ne amintim si sa ne rugam pentru acea persoana speciala din viata noastra fara de care nu am fi fost ceea ce suntem astazi. Aceasta este ziua in care trebuie sa ii aratam ca toate eforturile ei au meritat si sa o facem sa fie mandra de noi.

  12. Gadmadreams
    Martie 8, 2010 la 1:36 am

    Am adunat in cosuletul acestei zile de primavara, glas de pasarele, clinchet de de clopotei ai dalbilor soli -ghioceii-, raze de soare, senin din inaltul cerului, zumzet de gaze mici ce-si arata aripioarele.

    Din cosul prea plin de frumos, daruiesc astazi, de 8 Martie, tuturor femeilor, mamicilor si fetelor, acest video realizat de mine!

  13. Gadmadreams
    Martie 8, 2010 la 1:40 am

    Nu a intrat tot….adica de unde l-am luat, adica de la Gabriela :

    http://gabryellehelen.wordpress.com/2010/03/08/8-martie-2010/

  14. Martie 8, 2010 la 8:42 am

    La multi ani mamicii tale! Si tuturor femeilor de pe lumea asta!
    Sa fie primavara mereu!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

