Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, ganduri, nou > Plăgile lumii de azi…

Plăgile lumii de azi…

Din nou o intrebare… :P. Nu de alta dar am nevoie, la un seminar… :((
Care crezi ca sunt plagile lumii de azi? (sa fie si cu solutii) 😀
Multumesc…

PS: Dupa numai vine nicio intrebare… pentru un timp… 😛

Categorii:1, bloguri, bloguri bune, ganduri, nou
  1. klausen1976
    Martie 11, 2010 la 6:37 pm

    rasismul, consumul scapat de sub control, explozia demografica , infractionalitatea (sub toate formele sale), comoditatea … specia umana … solutii ?! … nu vreau sa fiu morbid 🙂

    • Martie 11, 2010 la 6:41 pm

      nu esti morbid… esti real 😀

    • Martie 11, 2010 la 6:52 pm

      explozia demografica o plaga? :)))
      Cum sa fie cand se respecta perceptul biblic:”Creşteţi şi vă înmulţiţi şi umpleţi pământul şi-l supuneţi; şi stăpâniţi peste peştii mării, peste păsările cerului, peste toate animalele, peste toate vietăţile ce se mişcă pe pământ şi peste tot pământul!”(Facere 1,28)
      Ah,faptul ca nu stapaneste omul cum trebuie lumea e alt lucru!

      • klausen1976
        Martie 11, 2010 la 7:05 pm

        @ Rodica : finalul tau exprima exact ceea ce am vrut sa sugerez

  2. Martie 11, 2010 la 6:39 pm

    😦
    Plagile lumii de azi?Cred ca sunt aduse de idolii lumii de azi…
    Care-s idolii:toata valtoarea lumii care ne mananca timpul,energia si atentia.Sa fie tv-ul,net-ul,muzica,job-urile care aduc multime de bani,cercurile”vicioase”,oamenii pe care-i consideram modele?Pot fi si altele…
    Plagile lumii de astazi sunt insa aduse de om,nu de Dumnezeu si sunt efectul actiunii omului asupra lui insusi!
    Ia sa vedem care ar fi?Sa tot fie:depresia,dependenta de multe si de nimic,lenea,sinuciderea,sentimentul inutilitatii,lipsa timpului,batranetea bolnava dupa o tinerete traita urat,bolile,tarele psihice….of si nu mai continuu ca ma apuca….altele!

  3. Martie 11, 2010 la 6:43 pm

    si solutiile? 😛

    • Martie 11, 2010 la 6:48 pm

      Glumesti?Solutii…Munceste intreaga lume la ele… :)))))

  4. Martie 11, 2010 la 6:51 pm

    Solutii pentru combatere ma refer… Care intreaga lume?

  5. roscadaniel
    Martie 11, 2010 la 10:02 pm

    Atitudinea oamenilor genereaza toate celelalte probleme cu care ne infruntam in fiecare zi: incepand cu inclazirea globala, rasismul, conflictele armate si toate cele.

  6. Martie 12, 2010 la 5:50 am

    deci e o problema la atitudine… 😀

  7. Martie 12, 2010 la 7:42 am

    @Rodica… inca mai astept raspuns… 😀

    • Martie 12, 2010 la 8:01 am

      N-ai decat!Asteptarea asta nu-ti va face bine,insa!Sa poti lupta cu plagile lumii asteia trebuie sa incepi cu tine,eu cu mine,fiecare cu el…A lupta cu ele,inseamna mai intai a le detecta,caci sunt bine camuflate in aparenta binelui!Asta-i cea mai mare izbanda a Raului:sa ia mereu forma dorita de impatimit!
      Acum nu ne mai deranjeaza nimic,caci sunt aducatoare de progres…nu zicem noi asa?

      • Martie 12, 2010 la 9:23 am

        😀 si eu ma gandeam sa incep cu mine, de altfel mi-ai dat deja solutia… 😛

  8. Martie 12, 2010 la 8:32 am

    Plagă sângerândă este sărăcia din lumea a treia.

  9. Martie 12, 2010 la 8:34 am
  10. Martie 12, 2010 la 8:34 am

    Citeşte şi ce ţi-am trimis!

  11. Martie 12, 2010 la 8:35 am

    Cred că îţi va fi de folos la seminar…

  12. Martie 12, 2010 la 11:51 am

    Când nu te îndoiești de adevărurile tale, începi, încerci să le impui altora. Binele făcut cu forța. Este o plagă. Și s-a suferit pentru ea. Sisteme totalitare *laice sau religioase*
    Ascultarea cred că poate fi o cheie. Să îl asculți pe cel din fața ta. Să te asculți pe tine când te îndoiești de câte ceva. Atunci când nu o singură soluție este posibilă. Iar după chibzuința asta. Hotărâre. Greșită sau nu, dar hotărâre, decizie. Nu ne putem opri în loc.

  13. Martie 12, 2010 la 11:54 am

    Și sunt de acord cu Rodica. Până la plăgile lumii e cale lungă. Se începe cu începutul. Cu tine.

  14. Martie 12, 2010 la 1:34 pm

    Daca stam sa analizam in detaliu ar fi o lista extrem de lunga dar cred ca printre primele ar fi foametea si infractionalitatea iar ca solutii daca s-ar gasi probabil lumea ar putea fi salvata. Insa eu unul nu prea vad solutii pentru a indrepta toti oamenii care au luat-o pe cai gresite. Iar pentru foamete poate ar exista o solutie dar cu o conditie aceea de a fi toti uniti catre un scop ceea ce nu cred ca se va intampla niciodata.

  15. Martie 12, 2010 la 2:02 pm

    tocmai, cred ca e nevoie de o reintoarere, sunt prea multe plagi ca sa existe ceva unic care sa le cuprinda pe toate, insa nu neg existenta acelui „UNIC” 😦

  16. Martie 12, 2010 la 7:41 pm

    Rautatea->Ura->Tot ceea ce reprezinta Lumea per ansamblu azi.Din pacate nu poate fi combatuta..

    • Martie 13, 2010 la 6:33 pm

      Bine ai venit!
      Cred ca poate fi combatuta cumva… (nimic nu e imposibil)

  17. ironicblonde
    Martie 12, 2010 la 11:39 pm

    Plagile lumii moderne sunt aceleasi cu plagile lumii antice – cele sapte pacarte capitale:Lăcomia
    Zgârcenia
    Lenea
    Mândria deşartă
    Desfrînarea
    Invidia
    Mânia
    Din aceste manifestari, sau vicii de bază, derivă celelalte plăgi…păcate.. defecte, zi-le cum vrei tu, existente.
    De mii de ani ne luptam cu ele si tot nu reusim sa scapam. De ce?… pt ca tot comertul , toata reclama, tot consumul se bazeaza pe stimularea si raspandirea acestor vicii si premărirea lor in fel si chip….viciile sunt producatoare de bani…..iar banii inca mai sunt ochiul dra….staâlpul, elementul de baza al societăţii! pam-pam! 🙂

  18. ironicblonde
    Martie 14, 2010 la 7:22 pm

    adica suntem cam in galeata!…:) o revolutie,un shoc puternic ceva, sa ne scuture,de asta avem nevoie…..din pacate, nu vad cum am putea altfel renunta de buna voie la lenea si indiferenta in care ne balacim ca si societate.
    totusi, nu trebuie sa renuntam la a face eforturi personale de a evolua, fiecare pe tarlaua lui, cat il duc puterile…..in speranta ca, prin cumulare, vom reusi sa inclinam candva balanta la 51/49 in favoarea Binelui…asta daca mai avem timp…

  19. Martie 14, 2010 la 7:24 pm

    un shoc puternic, cum ar fi un razboi… 🙂 cam asta cred ca pandeste

  20. ironicblonde
    Martie 14, 2010 la 7:25 pm

    Ma gandeam ca, daca tot ni s-au inversat valorile si suntem cu susu-n jos….ce-a zis Doamne Doamne: ia sa le inversez eu la astia polii….sa se aseze toate la locul lor cum trebuie!:D

  21. Martie 15, 2010 la 8:53 pm

    Acum mi-am dat seama ca ai zis”PS: Dupa numai vine nicio intrebare… pentru un timp…”,dupa care vine postarea”Cine e preotul”… :))))
    te tii de cuvant,nu gluma!

  22. Rodica
    Martie 16, 2010 la 7:35 am

    Ahaaaaaaaa,puteai spune pt cateva secunde :))

  1. Martie 11, 2010 la 7:21 pm
  2. Martie 17, 2010 la 9:23 pm

Lasă un răspuns

