Pacea

Categorii:1, bloguri, dezamagire, Filozofie
  1. Martie 15, 2010 la 9:46 pm

    Sincer cum am vazut poza mi-am amintit de un film: „The Boy in the Striped Pyjamas” merita neaparat vazut.

  2. Martie 16, 2010 la 5:54 am

    multumsc… Nu l-am vazut 😉

  3. Martie 16, 2010 la 8:42 am

    Pacea din suflet.

  4. Martie 18, 2010 la 6:56 pm

    Privesc aceasta imagine care sugereaza pacea, prin faptul ca tunul acela este folosit pentru joaca unor copii si nu pentru crime…

    Eu nu as fi ales aceasta asociere pentru a sugera pacea!
    Tunul chiar daca este ca si vulcanul, inactiv, totusi cand il vezi nu poti sa nu-l asociezi cu tot ceea ce este mai rau!

  5. Martie 18, 2010 la 8:17 pm

    Titlul cel mai bun cred ca este: ASA NU! sau AMAGIRE…
    Mai incearca si tu! 🙂

  6. Martie 19, 2010 la 7:25 am

    Si ce titlu ai gasit?

  7. Martie 19, 2010 la 9:34 am

    Puterea copiilor 😛

  8. Martie 20, 2010 la 11:11 am

    Daca ceva sugereaza speranta…este bine! 😛

  9. zigurat
    Martie 20, 2010 la 12:38 pm

    …eu cred ca titlul cel mai potrivit ar fi fost VIATA…

  10. Martie 25, 2010 la 11:03 pm

    primul cuvânt care mi-a venit în minte a fost „inconştienţă”. nu a copiilor, nu a mamei, ci a oamenilor ce luptă cu astfel de monştri împotriva altor oameni. e o imagine antonimică profundă, aproape similară cu cea în care o femeie aşează flori pe ţevile puştilor soldaţilor (vezi headerul de aici). ar trebui să ne sensibilizeze, să nu mai urâm, să ne întoarcem înspre iubire (make love, not war). şi nu, iubirea n-ar trebui să izvorască din astfel de unelte ale răului, ci din noi înşine… sau din nimic…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

