Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri > Implinirea inseamna a fi… ;)

Implinirea inseamna a fi… ;)

  1. Martie 16, 2010 la 5:06 pm

    O voce minunata si un videoclip extraordinar.

  2. Martie 16, 2010 la 6:07 pm

    Inseamna a fi la momentul potrivit,privirea ce completeaza vederea…simtirea ce completeaza bataia inimii…imbratisarea ce completeaza sfera…suflarea ce completeaza viata….hmmmm!

  3. Martie 16, 2010 la 8:42 pm

    .

    E punct acolo. Și eu am boldat și am schimbat culoarea ‘e’-ului din ‘a fi’.

  4. Martie 17, 2010 la 7:52 pm

    A fi împlinit! Eşti? Deja acolo?

  5. Martie 18, 2010 la 12:08 pm

    a fi …si a continua sa fi TU …
    Iar capatul nu cred ca l-a cunoscut nimeni! Inca!

  6. Martie 19, 2010 la 6:15 am

    A fi în armonie cu tine cu tine însăţi…aceasta este împlinirea! Să fii tu însuţi este cheia.

  7. zigurat
    Martie 20, 2010 la 12:30 pm

    …implinirea? eu cred ca este fericire…

  8. Martie 20, 2010 la 3:38 pm

    Nu. Fericirea este o stare excepţională. Stările excepţionale nu durează!

  9. zigurat
    Martie 21, 2010 la 3:17 pm

    poate? eu stiu ca tu nu crezi ca ‘viata e frumoasa’, dar eu chiar cred in ce am zis mai sus!!

  10. Martie 21, 2010 la 3:37 pm

    La cine te referi când spui că „tu nu crezi că viaţa e frumoasă”? Sper că nu la mine…că te-ai înşela amarnic…şi nu cred că ar fi pentru prima oară când te-ai înşela în viaţă, îmi pari!

    • Martie 21, 2010 la 4:16 pm

      nu nu la tine, e ceva mai vechi, e la mine 😀

    • zigurat
      Martie 22, 2010 la 8:14 am

      in primul rand vreau sa imi cer scuze pt ca postarea mea te-a indus in eroare si poate ti-a stricat ziua de duminica. sincer imi pare rau. promit ca o sa fiu mai atent data viitoare. apoi, nu pricep cum poti judeca o persoana dupa ce ai citit 2 cuvinte.

  11. Martie 21, 2010 la 3:47 pm

    „Eu ştiu că tu…” este un mod foarte pretenţios şi arogant de exprimare… Tu nu ai de unde ştii că EU…şi nici altcineva… Ţie doar ţi s-ar putea, eventual, părea…Şi,cu siguranţă, te-ai înşela. Cum am mai spus-o!

  12. zigurat
    Martie 22, 2010 la 8:17 am

    ok…cum zici tu…

  13. Martie 22, 2010 la 8:49 am

    Uneori nu ai nevoie decât de un singur cuvânt!
    P.S
    Nu judec. Înlocuieşte termenul cu un altul! Cât despre stricat ziua…stai liniştit!
    Poi…nu pricepi acum…o vei face, cu siguranţă, peste un timp…

    • Martie 22, 2010 la 10:11 am

      e bine asa 😀 ?

    • zigurat
      Martie 22, 2010 la 2:49 pm

      …sa stii ca de multe ori am incercat si eu sa citesc persoanele dupa gesturi, cuvine sau pur si simplu dupa felul cum arata si aproape intotdeauna mi-am dat seama ca am gresit. prima inpresie chiar nu conteaza…parerea mea. ce vrei sa spui cu ‘nu pricepi acum’?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

