Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri > „Sansa” de a fi femeie…

„Sansa” de a fi femeie…

Pentru ca tot sunt ultimele zile din martie, luna dedicata intr-o oarecare parte femeii. Doresc sa scriu despre o diferenta de importanta capitala, o diferenta dupa mine un pic mai insemnata, dintre zecile de diferente care sunt intre barbat si femeie, as sublinia o bucurie (sau nu stiu cum sa o numesc) de la care noi, barbatii suntem privati… 😦 . Bucuria mamei de a simti copilul in trupul ei….

😀

As dori sa reprezint mai bine aceasta imagine, dar nu pot. Care sa fie oare cea mai mare bucurie a unei mame?

  1. Martie 29, 2010 la 6:45 pm

    Curaj fetelor… povestiţi-ne minunea. De obicei aud despre durerile facerii… dar cu minunea… cum e cu minunea?

  2. Martie 29, 2010 la 7:25 pm

    Ma mir ca vrea Sensu’ sa stie cum e cu minunea! 😛

  3. Martie 29, 2010 la 8:52 pm

    Absolut off topic:
    De azi inainte adresa de web a blogului meu este:

    http://www.rontziki.ro

    Am rugamintea sa o inserati pe aceasta in blogroll, este ultimul rebranding 🙂
    Mulţumesc!

  4. Martie 30, 2010 la 6:18 am

    Privați? Mai degrabă scutiți. 😕

    • Martie 30, 2010 la 6:57 am

      Destept baiat!Asa e!La ce va trebuie si asta?Nu indurati oricum un trai nefericit cu femeile,sa mai si nasteti? 😛

    • Martie 30, 2010 la 7:49 am

      dar e o oarecare bucurie… cred… (nu sunt femeie, doar banuiesc)

  5. Martie 30, 2010 la 6:37 am

    Bucuria mamei mele a fost neţărmurită…când m-a simţit ca zbatere! Când m-a avut ca realitate a fost altceva! Voia băiat.Îl avea pe fratele meu…şi a mai vrut încă unul…visul ei a fost să aibă doi băieţi! Nu i-a ieşit…i-a ieşit o fată! Dar am făcut cât 10 băiaţi la un loc, că toţi copacii şi toate gardurile…şi toate juliturile…ale mele erau!

    Când cumnata mea era gravidă cu…nu ştiam cu cine, încă….mama era în extaz! Voia nepot!
    S-a născut Ale!
    Mama întreba pe culoarul maternităţii, asistenta de la neonatologie dacă ACEEA sigur este nepoata ei! Încă mai spera că s-ar fi putut cineva înşela!
    Te-a amuzat?
    Acum e cea mai fericită că a născut o fată, odată! Şi nu îşi mai încape în piele de bucurie când se uită la Ale! Ale e o minune!

  6. cenusadelumina
    Martie 30, 2010 la 5:47 pm

    Scuzati-ma domnule dar am scapat un cadou pentru dumneata , undeva pe pagina mea 😀

    • Martie 31, 2010 la 4:49 am

      Multumesc… am sa trec sa vad daca il pot lua… 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

