Presentiment…

Nu stiu de ce… dar am senzatia ca se vor rupe toate prieteniile „virtuale”… E greu cand pui suflet, lumea virtuala nu poate transmite trairile… pacat. Pretenii in care te daruiesti… Si nu ma refer la cineva anume… daca intr-o clipa am ramane fara lumea virtuala ce s-ar mai alege cu prieteniile noastre?
😦

  1. Aprilie 5, 2010 la 2:51 pm

    Ce copil esti!!!Ce pierzi tu din vedere esentialul si te lasi atras de intuneric…

  2. Aprilie 5, 2010 la 4:17 pm

    mai sa fie… si care e esentialul?

    • Aprilie 5, 2010 la 4:18 pm

      Exact ceea ce pierzi;asa ca n-ai cum sa stii 😛

      • Aprilie 5, 2010 la 4:19 pm

        normal… o prietenie virtuala…

      • Aprilie 5, 2010 la 4:20 pm

        Lasa,vei invata tu ce si cum…timp si rabdare!

  3. Aprilie 5, 2010 la 4:20 pm

    cand voi pierde?

    • Aprilie 5, 2010 la 4:21 pm

      Cand vei fi batran si nu vei fi invatat ceva!

      • Aprilie 5, 2010 la 4:22 pm

        stii ca nu doresc un trai indelungat pe aici…

      • Aprilie 5, 2010 la 4:23 pm

        Nu e dupa tine….sau te crezi stapan asupra vietii/mortii?

      • Rodica
        Aprilie 5, 2010 la 4:25 pm

        Deci nici tu!!!

  4. Aprilie 5, 2010 la 4:24 pm

    cine stie?

  5. Aprilie 5, 2010 la 4:26 pm

    nu se stie…

    • Rodica
      Aprilie 5, 2010 la 4:28 pm

      Dar nu te lasi…

      • Aprilie 5, 2010 la 4:29 pm

        cum sa nu ma las?

      • Rodica
        Aprilie 5, 2010 la 4:30 pm

        Din idei fixe…

  6. Aprilie 5, 2010 la 4:31 pm

    :)) cine stie?

  7. Andrei
    Aprilie 5, 2010 la 5:37 pm

    E tare frumușică poza 😀

  8. Aprilie 5, 2010 la 7:11 pm

    Si se tin de mana, cei doi copii, deci sunt din lumea reala, nu cea virtuala. 😛
    DECI NU E CHIAR ASA DE RAU IN LUMEA REALA! 😉

    • Aprilie 5, 2010 la 7:11 pm

      Poi tocmai… eu vreau lumea reala…

      • Aprilie 5, 2010 la 7:44 pm

        Atunci poti pune oricand capat!Celei virtuale…

  9. Aprilie 5, 2010 la 7:47 pm

    da… cred ca am sa spun in fiecare zi de maine renunt 😛

  10. Aprilie 6, 2010 la 6:31 am

    Din pacate in viitor, universul virtual va fi intr-o proportie mult mai mare decat este acum pentru noi. Asa ca nu ar fi motiv de ingrijorare, pierderea acstuia.

  11. sedussa
    Aprilie 6, 2010 la 2:52 pm

    nu are cum sa se rupa toate relatiile…intotdeauna cei pastra o stransa legatura cu cineva cunoscut pe net 😀

  12. Aprilie 6, 2010 la 10:20 pm

    Hristos a inviat, copil balai!

    Eu am promis sa-ti urmaresc evolutia, si asa am facut, desi mi-am facut semnalat prezenta mai rar pe aici. Ce am observat eu… ca tu refuzi cu incapatanare sa te maturizezi. Nu ca asta ar fi un lucru rau. Insa nu o faci in sensul care trebuie. Caci una e sa ramai inocent, alta e sa refuzi sa vezi realitatea. Realitatea e ca prieteniile virtuale sunt… „virtuale” pana in momentul in care faci cunostinta cu persoana respectiva intr-un mediu real. Poate intr-o zi vei intelege asta. Ce ai facut tu, si ce incerci sa mai mentii inca aici, e un dragut joc de-a filosofia (ca tot sunt la mijlocul lecturii unei carti tare faine de filosofie). Dar nu e filosofie in adevaratul sens al cuvantului. Pentru asta, ti-ar trebui o mai mare incredere in tine insuti si in ceea ce vrei tu sa faci si sa obtii.

    PS: Am observat ca nu ma mai aflu printre cei „pe care ii citesti zilnic…”, si nici printre cei pe care „nu ii uiti”… nu e important asta, ci felul tau de a fi oscilatoriu. Gandeste-te la asta.
    Te imbratisez, ai grija de tine!

    • Aprilie 7, 2010 la 4:40 am

      🙂 Scuze. Vream sa te pun mai jos… si am gresit… Nu refuz insa sa ma maturizez… am multi prieteni care stiu cat de mult imi doresc asta…

      • Aprilie 7, 2010 la 4:44 am

        Si apropo… nu sunt un copil… balai… nici macar 🙂

  13. Aprilie 7, 2010 la 11:07 am

    Stiu, stiu, balai e metaforic 😉 se refera la naivitate, inocenta, speranta : )

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

