Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie, ganduri > Banii nu pot face totul…

Banii nu pot face totul…

Nu fac campanie publicitara insa, e extraordinar de bine ca: „Sunt unele lucruri pe care banii nu le pot cumpara”, ar fi trist sa fie altfel… sa fii bogat si sa mai ai si fericire, prieteni adevarati… o sotie care sa nu te iubeasca pentru bani si altele… Banii sunt importanti dar nu pot face totul si e bine ca nu pot face…

  1. Aprilie 12, 2010 la 4:59 pm

    Bună! Te aşteaptă ceva la mine pe blog!
    Referitor la subiectul postării tale…banii îţi dau independenţă. Nu sunt scop. Sunt modalitate. Mi-aduc cu drag aminte de vremea când prin buzunare şi prin păr îmi sufla vântul…A trecut de atunci ceva.
    Ştii că am scris despre asta o poveste. Sunt la fel. Nu m-am schimbat. Doar că acum nu am griji financiare. De bucurat, la fel mă bucur. De lucrurile mărunte. Ca şi de amploarea unora.
    Dar, fără ipocrizie, banii îţi conferă libertate şi independenţă. Şi ştiu ce vorbesc!

  2. Aprilie 12, 2010 la 6:33 pm

    Eu totuşi cred că mare nemernic a fost cel care a zis că banii n-aduc fericirea. 🙂
    Altfel, când aşezi astfel termenii:
    bani Vs iubire, dragoste…
    Aleg a doua variantă 😀

  3. Aprilie 12, 2010 la 6:48 pm

    Bani aduc independenta. Insa si eu cred ca sunt lucruri care nu pot fi cumparate oricat de multi ai avea. Mi-a placut foarte mult mesajul si poza.
    Multumesc!

    • Aprilie 13, 2010 la 4:53 am

      Bine ai venit… ma bucura ca ti-a placut doar ca nu stiu pentru ce multumesti 😀 fie cum zici tu 🙂

  4. Aprilie 12, 2010 la 9:21 pm

    Banii sunt necesari dar nu sa faci din ei o obsesie.
    Cu ei nu poti cumpara sentimente, doar simularea existentei acestora, ceea ce evident nu-ti aduce nici o bucurie!

  5. rosetraverse
    Aprilie 13, 2010 la 6:41 am

    Cred ca de 100 de ori mai fericit asa, cu prietenul in brate, decat ar fi intr-un Mercedes,inconjurat de gagici. Este vorba de valori, de fericire si ce inseamna ea cu adevarat…am mai zis-o si o zic din nou:noi,oamenii,de multe ori,nu stim ce vrem,sau ce este cu adevarat bun si important pentru noi.

    • Aprilie 13, 2010 la 9:26 am

      Bine ai venit! asa e nu stim ce vrem… poate nici ce facem si nici de ce facem… 😦

  6. Aprilie 13, 2010 la 9:48 am

    Cu bani poti cumpara fericirea, dar nu in sensul acela de te duci la magazin si cumperi 2 kg de fericire, ci prin faptul ca reprezinta confort si timp. Prin timp ma refer la un trai de viata mai bun, mai lung si tot prin cumpararea timpului se poate intelege si faptul ca platim ceea ce nu vrem sa facem. spre ex. persoana care face curatenie, cumparaturi, gateste s.a.m.d.

  7. Aprilie 13, 2010 la 9:49 am

    banii nu inseamna fericire ci confort si timp

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

