Intrebare…

Oare cata politete ar trebui sa existe intre prieteni? Si ma refer aici la expresii de gen:”deranjez”, „iarta-ma”, „multumesc”… s.a.

  1. Aprilie 14, 2010 la 1:29 pm

    Prietenia inseamna libertate…iar libertatea mea se intinde pana incalca libertatea celuilalt;ca,se „presupune” ca-mi iubesc aproapele ca pe mine insami…

    • Aprilie 14, 2010 la 3:45 pm

      o prietenie in care se „presupune” aceasta iubire a aproapelui e o prietenie „sfanta”… sau uneori o utopie 😦

      • Aprilie 14, 2010 la 8:40 pm

        Nu totu-i o utopie!Nu?Se mai intampla si minuni…

  2. Aprilie 14, 2010 la 1:34 pm

    Prietenii se accepta cu bune, cu rele. Politetea depinde de strarea de spirit a fiecareia.

    • Aprilie 14, 2010 la 3:45 pm

      da… unii mi-au cerut politete altii nu… ma refer la dumneavoastra… 🙂

      • Aprilie 14, 2010 la 4:01 pm

        dumneavoastra?

  3. Aprilie 14, 2010 la 5:30 pm

    Asta cu „deranjez” ţine de felul tău de băiat bine-crescut în politeţe. E o formulă. Nu, nu deranjezi când e vorba de prieteni. Dacă nimereşti într-un moment poate neprielnic, prietenul îţi va spune :”Scuză-mă….”
    „Iartă-mă” e sacru…foloseşte-l! Dacă ţi se pare îndreptăţit ca formulă de regret suprem. Mai există „scuză-mă”!…nu sună la fel de intim a părere profundă de rău!
    „Mulţumesc” e lege atunci când ai pentru ce să o faci. Să mulţumeşti! Arătând apreciere şi recunoştinţă pentru orice lucru. Cât de mic.

  4. Aprilie 14, 2010 la 5:32 pm

    Mulţumesc că te-am cunoscut! Cum îţi sună?

    • Aprilie 14, 2010 la 5:55 pm

      Suna bine… dar spui adevarul 😛 ?

      • Aprilie 14, 2010 la 6:00 pm

        Te-aş minţi?

  5. rosetraverse
    Aprilie 14, 2010 la 5:38 pm

    nu politete trebuie sa existe, ci bun simt 😉

  6. Aprilie 14, 2010 la 6:24 pm

    … şi explicaţia simplă.

    scz 😉 că intervin 😀

  7. vorks
    Aprilie 14, 2010 la 6:47 pm

    Politetea se naste din respect iar cam ar fi de la sine inteles ca prietenii se respecta.. ?

  8. Aprilie 15, 2010 la 4:50 am

    @Camelia NU! 🙂

  9. Aprilie 15, 2010 la 4:51 am

    @Rodica Se mai intampla si minuni… doar ca ami rar 😉

  10. sedussa
    Aprilie 15, 2010 la 8:03 pm

    Politetea este necesara oricand, arata ce fel de persoana esti si tine de bunul simt. Daca intr’adevar tii la o persoana si o consideri apropiata, sunt momente in care politetea trebuie sa fie prezenta si prin urmare exista, nu stiu cat de des, deoarece asta difera de la om la om, dar exista. 🙂

  11. Aprilie 18, 2010 la 10:12 am

    Politetea e un lucru ce trebuie manifestat fata de toti oamenii.
    Singura diferenta intre ”multumesc”, ”iarta-ma”, ”deranjez” spus unui prieten si cuiva mai indepartat e ce primului i-o spui cu lejeritate, si celuilalt intr-un stil mai rigid (poate folosind ”dumneavoastra” sau chestii de genul).

    Daca ai un prieten, tii la el, nu vrei sa il deranjezi… pentru ca ii intelegi nevoile. Si intrebi.
    Daca ai un prieten, tii la el, ii ceri iertare cu cel mai mare patos, cu cea mai mare dorinta de a fi iertat… si iti ceri iertare pentru ca inca il mai vrei in viata ta.
    Daca ai un prieten, tii la el, ii multumesti mereu ca e in viata ta si ti-o umple.

    • Aprilie 18, 2010 la 11:04 am

      Bine ai venit!
      Eu tb sa iti multumesc? 😛

      • Aprilie 18, 2010 la 11:16 am

        Asta ramane la latitudinea ta.

  12. Aprilie 18, 2010 la 1:14 pm

    voi vedea… sa vad daca imi oferi sansa 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

