Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie > Ce urmeaza dupa mii de scuze?

Ce urmeaza dupa mii de scuze?

Poate ca mai multi am trait acest seniment… se intampla ca intr-o prietenie de multe ori sa mai superi, sa mai dezamagesti… si cum e normal iti ceri iertare. Doar ca uneori cazi cam des si cer iertare, iar… si iar… si parca ti-e rusine sa o mai ceri… Mai poate fi ceva dupa aceste mii de cereri de iertare? Sa mai fie ceva la care sa mai poti apela?

  1. Aprilie 15, 2010 la 9:59 am

    Intaresti cuvintele cu fapte,cu gesturi…in masura posibilului.Cine doreste iertarea,face de obicei imposibilul!!!

  2. dionisa
    Aprilie 15, 2010 la 12:42 pm

    Un prieten care dezamageste, se mai poate numi prieten?
    Poate ca sunt eu mai dura, sau doar am un punct de vedere diferit dar atunci cand un prieten ma dezamageste, prietenia se distruge. Mai poate fi vorba de incredere unde e dezamagire? Un prieten poate sa nu fie de acord cu tine, poate sa nu-i placa ceea ce spui sau faci dar va fi mereu langa tine, ca esti pe un drum bun sau nu. Poate incerca sa te ajute, sa te corecteze, poate sa-ti dea sfaturi care sa nu-ti placa, dar, de dezamagit, niciodata.
    Da, toti putem gresi fata de cei care ne sunt in suflet, si e intotdeauna bine sa fim in stare sa ne cerem iertare, si scuzele sa fie insotite de sincere pareri de rau… dar, una e sa-i gresesti cuiva ceva, si alta, sa-l dezamagesti. Parerea mea.
    Numai bine.

  3. Aprilie 15, 2010 la 3:40 pm

    rusinea de a cere iertare e ca si rusinea de propriile sentimente…

    • Aprilie 15, 2010 la 5:49 pm

      da… dar cand ceri iertare iar…. si iar.. si iar… parca iti e jena 😦

  4. Aprilie 15, 2010 la 4:16 pm

    Zeci de mii, sute de mii…

    Mie îmi pare rău pentru toate situaţiile în care am amânat să îmi cer scuze, iar apoi, din amânare în amânare, de ruşine, da, am pierdut prieteni buni. 😦

    • Aprilie 15, 2010 la 5:48 pm

      of… cand mai intra si amanarea nu e bine deloc :((

  5. sedussa
    Aprilie 15, 2010 la 8:00 pm

    Intotdeauna se mai poate face ceva, important e sa iti doresti asta. Dar daca nu ai curaj pierzi multe…

    • Aprilie 16, 2010 la 4:58 am

      e nevoie si de curaj… 😦

      • Rodica
        Aprilie 16, 2010 la 5:03 am

        Ce sa fie curajul?Puterea de a trece de bariera tacerii?Si nu se poate face asta pt prietenie/dragoste/ce-o mai fii?

  6. Aprilie 16, 2010 la 6:33 am

    mai sunt o gramada… 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

