Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, nou, pareri > File din viata…

File din viata…

Cine ne conduce pasi in viata? Cand eram mic doream enorm de mult sa fiu pilot (asta si datorita unui aeroport oarecare care era prin preajma), in fiecare zi imi ramaneau ochii dupa avioanele care se inaltau la cer… ceva maret… tu sa fii pilotul acestui avion. Doar ca dupa un timp am avut cosmaruri… ma visam pe mine pilot avand in mana un avion care se prabusea… oameni disperati care urlau in spatele meu… am zis: Nu, era prea urat. Dupa catva timp au venit altele… mereu aflat in cumpana, mereu apar multe neprevazute care te fac sa iti schimbi „scopul” in ultima secunda. Acum din nou in fata unei bifurcatii… imi place medicina insa trebuie sa ma gandesc bine de care sa fie…
Si totusi… cine ne conduce pasii in viata?

  1. Aprilie 17, 2010 la 2:37 pm

    „Si totusi… cine ne conduce pasii in viata?”
    Tu ce zici?

    • Aprilie 17, 2010 la 3:45 pm

      nu stiu… dar o face bine, cand imi intorc capul imi place ce decizii am luat 🙂

  2. sedussa
    Aprilie 17, 2010 la 3:03 pm

    Noi singuri, dar uneori suntem influentati de altii si o luam pe cai gresite.

  3. Aprilie 17, 2010 la 7:09 pm

    Primii paşi îi facem cu ajutor. Repere venind dinspre părinţi. Ca model. Ca ghidaj. Mai apoi ne vin nişte idei. Despre cum am cam fi. Înclinaţii…veleităţi…aptitudini. Tot părinţii sunt cei care ne canalizează. Le şi ne. Până la un punct. Acolo intervenim noi. Eu am ştiut de mică ce o să fac atunci când voi fi mare. O fi fost vreo coincidenţă…cine ştie! Dar a fost ce a fost. Ştiu ce a fost, că citeam din fragedă pruncie. Aşa că…magnetismul pentru litere făcându-se simţit de la o vârstă atât de fragedă…Litere am şi făcut. Aşa mă intuia tata încă de mică. Mama mă vedea avocat. Zicea că vorbesc mult şi ştiu să îmi susţin cauza. Te cred şi eu! Când voiam să obţin ceva, normal…era propriu-mi interes la mijloc, eram doar motivată…ce mai!
    Răspuns, donc!
    Tu, cu repere şi valori familiale! Mulţumesc, tata şi mama!

  4. Rodica
    Aprilie 17, 2010 la 7:22 pm

    Viata incepe „in brate” si se sfarseste „in pat”,sau”pe brate”,sau in „scaun cu rotile”…in restul timpului suntem pe picioarele noastre.Ajutorul,la inceput e din necesitate,apoi doar modeleaza!Intre timp invatam cum sa ne ajutam singuri,caci asta e o lectie importanta!
    parintii ar trebui sa-i invete pe copii sa fie „ei insisi”,nu copiii parintilor lor,nu nepotii bunicilor lor,nu ca”te vede lumea”,nu ca”ce va zice lumea”!!!

    • Aprilie 18, 2010 la 5:08 am

      😀 frumos… viata incepe „in brate” sii se termina in pat…. 😛

  5. Aprilie 23, 2010 la 6:10 am

    cred ca acele cosmaruri cu avioane le aveai din cauza ca trecea vreun avion care iti deranja somnul. sora mea voia sa devina aviator si a ajus sa fie om de vinzari, apoi sa aiba afacerea ei. asta din cauza ca si-a dat seama ca strictetea din domeniul aviatiei nu i se potriveste. a voit libertate si a vazut ca in ceruri nu ai libertate ci mai degraba foarte multa responsabilitate si rigiditate.

  6. Aprilie 23, 2010 la 6:14 am

    pasii in viata trebuie sa ni-i ghidam dupa cum ne dicteaza vointa noastra si nu trebuie sa ne lasam influentati de cei din jur.iar cind facem o alegere, nu trebuie sa ne mai gindim cum era daca ai fi facut alta alegere. odata facuta o alegere, trebuie sa faci totuli in slujba acelei alegeri.iar cind faci alegerea, nu trebuie sa lasi decit pasiunea sa te conduca.daca vrei sa fii fericit in viata, trebuie sa lasi pasiunea sa lucreze pentru tine.
    bafta, orice ai alege!

    • Aprilie 23, 2010 la 6:45 am

      asa e.. dupa ce faci alegerea trebuie sa faci totul in slujba ei… 😉
      multumesc… 😀

      Bine ai venit!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

