Leapsa

O leapsa primita de la Coyotelie Multumesc.

1. Cand te-ai indragostit ultima oara?

Secret

2. Care sunt sporturile tale preferate si care dintre ele le practici?
Fotbalul, dar si tenis de camp
3. Cand ai spus ultima oare ” Te iubesc! ” si cui?

Nu mai tin minte. Important este sa nu-i uitam semnificatia.

4. Care este melodia pe care o canti sub dus?

Sub dus doar meditez

5. Care este culoarea ta favorita?

Negru si albastru.
6. Este vreun lucru pe care ai vrea sa-l schimbi la tine? Daca da, care?

Nu cred ca ar incapea aici tot ce nu imi place :(((

7. Care este partea ta preferata a zilei? De ce?

Seara pentru ca meditez la ce am facut… daca am facut ceva 😦

Leapsa merge mai departe la toti cei din blogroll ( cine doreste )

  1. Aprilie 21, 2010 la 7:33 am

    Multumesc,dar nu onorez…prea intima!:p

    • Aprilie 21, 2010 la 7:35 am

      da… nu ai putere 😀

      • Aprilie 21, 2010 la 7:37 am

        Absolu deloc!Recunosc! 😛
        :))))))))

  2. Aprilie 21, 2010 la 7:40 am

    e bine atunci 😛

  3. Aprilie 21, 2010 la 12:11 pm

    Ai onorat leapsa 😀
    mersi si eu

  4. Mai 2, 2010 la 7:20 pm

    Esti printre foarte putinii care au scris ca nu canta sub dus 😀

  1. Aprilie 21, 2010 la 6:30 pm

Lasă un răspuns

