Intrebare…

Acum ai …(eu 20 de ani). Ce poate spune despre tine copilul care erai la 10 ani? Cum te-ar vedea?

Pe mine… poate ca pe din afara as fi un model… dar daca ar privi inauntru cu siguranta ar lua-o la fuga. 😦

  1. Aprilie 22, 2010 la 6:01 am

    Cred ca nu i-ar veni sa creada unde a ajuns… in sensul bun…

    Poate ar fi mirat ca nu are meseria pe care si-o dorea atunci.

    • Aprilie 22, 2010 la 6:32 am

      cu sensul bun… nu cred… cu meseria… 😛

      • Aprilie 22, 2010 la 1:02 pm

        De ce nu crezi? 😛

        Chiar sunt multumita cu ce am ajuns, cu felul in care m-am maturizat… in mare am tot ce imi planuiam sa am la varsta asta de mica… si poate chiar mai mult.
        Fac ceea ce imi place, am oameni dragi aproape… nu am regrete mari din trecut.

        Asta e… n-am facut medicina. 😛

        Dar am linistea sufleteasca… implinirea ca s-ar uita la mine cum se uita atunci la domnisoarele ce treceau zambind pe strada sau la femeile pe care le cunostea si le admira… de la placerea cu care isi faceau meseria, la rasetele simpatice cu prietenii, la mainile lor subtiri si delicate in mainile persoanei iubite, la parfumul discret si multe altele…

        Si simt asta uneori, cand imi vad surioara uitandu-se cu aceeasi admiratie care o aveam inainte eu fata de alte femei… cand o vad incercand sa ma imite uneori…

        Bineinteles, drumul spre aceasta stare interna nu a fost usor.

  2. sedussa
    Aprilie 22, 2010 la 12:07 pm

    Cred ca ar fi bucuros ca nu a luat’o pe o cale gresita, ca este un model pentru unii.

  3. Aprilie 22, 2010 la 12:12 pm

    Copilul din mine are parte de dezamagiri,mirari si de bucurii in egala masura…s-a descurcat onorabil macar pe cateva planuri…ca nu are tot ceea ce credea ca va reusi e alta treaba…

    • Aprilie 22, 2010 la 1:43 pm

      le are pe toate… e bine 😉 si la mine e la fel 😛

  4. Aprilie 22, 2010 la 1:45 pm

    @DianaEmma niciun drum nu e usor :(((

  5. Aprilie 22, 2010 la 4:06 pm

    imi place sa cred ca Orry – copilul de zece ani – ar fi multumita cealalta Orry! In mare parte, a urmat visul ei…si-aproape ca l-a implinit! Mai asteapta bebelu … 🙂

  6. Aprilie 22, 2010 la 4:11 pm

    cred ca ar avea cateva nelamuriri…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

