Incotro?

Cand ajungi aici, dupa ce te mai ghidezi daca nu e niciun semn? 😦

Imaginea e luata de Aici

  1. Aprilie 23, 2010 la 4:59 am

    Incotro duce inima…ghidata bine de ratiune.trebuie sa cunosti harta!!!

  2. Aprilie 23, 2010 la 6:54 am

    trebuie sa gasesti un echilibru intre „unde vrea inima si unde vrea creierul” 😀

    • Aprilie 24, 2010 la 5:44 am

      da.. doar ca e greu…:(((

      • Aprilie 24, 2010 la 8:20 am

        nimic nu e usor, pentru orice trebuie sa luptam intr-o anume masura, dar important e sa vrem,sa avem rabdare

  3. Aprilie 23, 2010 la 11:36 am

    Largesti putin orizontul, de altfel ingustat cam fortat si…
    apar semnele care te ajuta sa te orientezi. 😉

    • Aprilie 24, 2010 la 5:44 am

      abia astept sa apara… deocamdata nimic !!!! :(((

  4. Aprilie 23, 2010 la 12:03 pm

    De ce ai vrea să schimbi macazul dacă ţi s-a potrivit drumul?
    Iar dacă te gândeşti la vreo răscruce…ni se mai întâmplă. Acolo oamenii îşi trag sufletul!

    • Aprilie 24, 2010 la 5:45 am

      😦 poate ca nu am gandit in adanc la alegerea drumului…:((

  5. madalinutza
    Aprilie 24, 2010 la 6:43 am

    dau cu banul;))

  6. Aprilie 24, 2010 la 8:10 am

    Hai să presupunem că o locomotivă ar gândi. Că, la trecerea dincolo de fiecare macaz, şi-ar pune ea problema… şi oare acum încotro, la stânga sau la dreapta. Şi dacă ar fi aşa oare care ar fi întârzierile trenurilor deja întârziate?
    Dar ce vroiam să spun, sunt câteva lucruri, puţine, nu multe, importante pentru noi, şi care merită chibzuinţă. Sunt însă şi dintre cele care necesită o acţiune rapidă, fără un prea lung timp de gândire. Aşa sau aşa. M-am decis, merg înainte. Iar cele din urmă sunt mult mai multe. Cred că important este să fi hotărât asupra subiectelor care merită un timp mai lung pentru chibzuinţă, îndoială, analiză, hotărâre şi decizie.

  7. Aprilie 24, 2010 la 8:21 am

    @coyotelie tocmai… nici macar rabdare nu am :(((

    • Aprilie 24, 2010 la 8:31 am

      inseamna ca ti-ar prinde bine o rupere de cateva zile departe de tot si toate pentru a-ti „reincarca bateriile” si a putea medita in liniste.

      • Aprilie 24, 2010 la 10:43 am

        cam da… 😀

  8. Aprilie 26, 2010 la 10:17 am

    Eu tot timpul spun „alege cu inima, dar gandeste cu capul”.

    • Aprilie 26, 2010 la 11:52 am

      asa e… numai ca e usor sa dam indicatii… :((
      multumesc 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

