Cuvantul din urma…

Cuvantul din urma…

L. Blaga

Arendas al stelelor,
străvechile zodii
mi le-am pierdut.
Viaţă cu sânge şi cu poveşti
din mâini mi-a scăpat.
Cine mă-ndrumă pe apă?
Cine mă trece prin foc?
De păseri cine mă apără?

Drumuri m-au alungat,
De nicăieri pământul
nu m-a chemat.
Sunt blestemat!

Cu cănele şi cu săgeţile ce mi-au rămas
mă-ngrop,
la rădăcinile tale mă-ngrop,
Dumnezeule, pom blestemat.

  1. Aprilie 24, 2010 la 3:24 pm

    frumoasa si intensa poezie! mai ales partea cu nedumeririle.
    dar totusi prefer mai mult Bacovia

    • Aprilie 24, 2010 la 3:26 pm

      😀 eu pe amandaoi… il prefer pe Blaga 😉 insa nici Bacovia nu e uitat 😉

      • Aprilie 24, 2010 la 3:34 pm

        😀 atunci e bine

  2. Aprilie 24, 2010 la 3:44 pm

    Daca stii:

    „Cine mă-ndrumă pe apă?
    Cine mă trece prin foc?
    De păseri cine mă apără?”

    Poti sa fii linistit, plin de pace si bucurie in suflet!

    Iti doresc o duminica cu multe raspunsuri pentru intrebarile sufletului tau! 😀

    • Aprilie 24, 2010 la 5:12 pm

      multumesc… aceleasi ganduri, doar ca un pic mai bune 😉

  3. Aprilie 24, 2010 la 6:12 pm

    servus…
    imbucuratoare intoarcerile la poezie…
    toate cele bune!

  4. Aprilie 25, 2010 la 6:42 am

    Foarte frumoasa poezia… mie imi mai place si Nichita Stanescu.

  5. Aprilie 26, 2010 la 3:48 pm

    Nu dispera,raspunsul e mai usor decat crezi….

    • Aprilie 26, 2010 la 3:50 pm

      da? wow… acum nu prea cred asta :((

      • Aprilie 26, 2010 la 3:51 pm

        asta vei vedea ceva mai tarziu….

  6. Aprilie 26, 2010 la 3:52 pm

    abia astept 😀

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

