Multumire…

Le multumesc din suflet celor care mi-au fost alaturi, acelora le dedic aceasta melodie… >:D< (numai sa nu plangeti) 😛

PS: "Apropo, daca mai stiti ceva in genu mi-ati fi de un real folos" 😀

  1. Aprilie 28, 2010 la 6:49 am

    Mi-aţi fost de un real…pentru că v-am simţit fiecăruia gândul…sau fiecăruia i-am citit cuvintele. Aţi ales să fiţi o clipă lângă mine şi să vă puneţi în locul meu!

  2. Aprilie 28, 2010 la 7:10 am

    Multumesc mult!>:D<
    Uite o noua varianta:

    • Aprilie 28, 2010 la 9:23 am

      multumesc, daca mai ai… accept. Oricum varianta mea e mai frumoasa 😛

      • Aprilie 28, 2010 la 9:49 am

        Frumusetea e in ochii privitorului;aici,in urechile ascultatorului… 😛

  3. Aprilie 28, 2010 la 7:45 am

    Iti multumesc si eu! mi-ai ridicat un pic moralu’ cu melodia 😀

  4. Aprilie 28, 2010 la 10:35 am

    @Rodica Ah! acum am inteles 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

