Limpeziri…

Imi pare rau, dar trebuie sa scriu si acest post. Il scriu pentru a ma face inteles pentru ca am suparat. Am spus intr-un post, ca uneori sunt si eu fals si spun si de ce am afirmat aceasta. Sincer… am spus din instinct, pentru imi place sa imi bat pieptul in fata altora, nici macar nu am reflectat. Totusi… imi cer iertare, stiu ca am suparat dar ma refeream la emoticoanele pe care le „trimit” cand sunt trist pentru ca celalalt sa nu sufere din pricina „tristetii” mele…(sau imi fac iluzii ca celalalt se gandeste atat de mult la mine?). Imi cer iertare, insa nu stiu daca o merit. Oare o voi primi?

Un chat fara emoticoane e cam sec 😦

  1. Aprilie 30, 2010 la 7:04 am

    cine suntem noi ca sa nu iertam? la randul nostru fiecare persoana are o falsitate in interior de ex. zambeste chiar si atunci cand simte nevoia sa planga, dar doar un prieten adevarat poate sa isi dea seama ca defapt e vorba de tristete si nu de bucurie.

    • Aprilie 30, 2010 la 8:28 am

      asa e… un prieten isi da seama de falsitate… o intelege 😦

      • Aprilie 30, 2010 la 8:48 am

        si o si iarta 😉

  2. Aprilie 30, 2010 la 8:51 am

    o va ierta… SIGUR!!! insa nu trebuie sa mai fie… pentru mine nici nu va mai fi… PROMIT!!! (cu toate ca nu a fost demult nu stiu ce mi-a venit ieri)

  3. Aprilie 30, 2010 la 12:56 pm

    capul sus! A venit primavara!!

  4. Aprilie 30, 2010 la 5:56 pm

    Nu neaparat daca gasesti cuvintele perfecte se poate si fara emoticoane dar atata timp cat le putem folosi de ce sa nu profitam de asta. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

