Prima pagină > 1 > Despre vicii…

Despre vicii…

Sa fie oare adevarata zicala:”Toti avem aceeasi cantitate de vicii… doar ca le avem in diferite forme?” 😦

Categorii:1
  1. Mai 1, 2010 la 5:22 am

    Formularea corectă e ”suma viciilor rămâne constantă” – o teză destul de șubredă, dat fiind că prin perseverență și practică se poate depăși orice fel de limitare, inclusiv asta 😀

    • Mai 1, 2010 la 5:26 am

      daca se poate depasi orice fel de limitare… e bine 😉

      • Mai 1, 2010 la 5:45 am

        ei, acuma nu crede că dacă te vei strădui poți ajunge la fel de vicios ca william s. burroughs, de exemplu. pentru asta îți trebuie și talent.

  2. Mai 1, 2010 la 6:38 am

    :)) asa e

  3. Mai 1, 2010 la 8:34 am

    Se poate si fara vicii, nu crezi? 😉

    • Mai 1, 2010 la 10:34 am

      normal ca se poate 😉

    • Mai 1, 2010 la 11:58 am

      gabriela elena, poziția ta provocatoare din avatar denotă că nu se poate.

      • Mai 1, 2010 la 1:34 pm

        mai… nu va certati aici 😦

      • Mai 1, 2010 la 3:01 pm

        cum să ne certăm? era un compliment

  4. Mai 1, 2010 la 11:49 am

    Defineşte viciul!

    • Mai 1, 2010 la 1:36 pm

      crezi ca e atat de simplu? ceva de care te simti foarte strans… care iti aduce o oarecare placere si de care… nu crezi ca poti scapa 😦

  5. Mai 1, 2010 la 2:21 pm

    Problema e ca oamenii chiar considera vicii doar chestii precum fumatul, alcoolul, drogurile, cafeaua, chestii de genul.

    Viciu devine orice lucru facut in exces. Viciu depinde tot ceea ce ne aduce dependenta, fizica sau psihica.

    Viciu e pana la urma si abuzul de stat la calculator, de lume virtuala.
    Viciu nu e doar alcoolul baut cu cisterna, ci orice aliment sau bautura consumata in exces, care dauneaza organismului. Caci pana si cele mai sanatos aliment consumat in exces dauneaza.
    Cereale integrale, atat de slavite, consumate in exces provoaca tublburari psihice asemanatoare ADHD.
    Laptele, sanatos, plin de calciu si proteine bune, consumat in exces provoaca depresie.

    Chiar si omul de langa noi la care nu putem renunta, sau obiectul de care nu ne despartim noaptea sunt vicii.

    Toti avem vicii. Cat de grave sunt doar difera.
    Dar daca e sa fim sinceri cu noi, daca ar fi sa facem o lista cu lucruri si obiceiuri la care nu am renunta, ar fi destul de lunga la toti.

    • Mai 1, 2010 la 2:34 pm

      😉 asa e. Toti avem vicii doar ca intr-o alta forma… insa nu stiu cat putem sa ne lipsim de ele. Tind sa cred ca nu ar putea exista om fara vicii…

  6. Mai 1, 2010 la 3:51 pm

    „Ochiul este lumina trupului. Dacă ochiul tău este sănătos, tot trupul tău va fi plin de lumină;
    dar dacă ochiul tău este rău, tot trupul tău va fi plin de întuneric. Aşa că, dacă lumina care este în tine este întuneric, cât de mare trebuie să fie întunericul acesta!” (Matei 6:22,23)

    Un proverb spune:
    „Esti ceea ce mananci.”
    Te hranesti cu vicii devii vicios!

  7. Mai 1, 2010 la 9:08 pm

    Foarte interesante formulări! Şi eu care mă gândeam la patima minciunii…pe care o au unii…la meschinăria care le e sinonimă cu numele pe care îl poartă…la nesimţirea din născare a altora…la mitocănia prost crescutului care probabil va mai creşte odată cu timpul…la înfâmfarea cu guşă de curcan a multora…etc…etc…
    Toate acestea dăunează grav relaţiilor între oameni!

    A! Să nu uit! Sunt fumătoare. Prost obicei…tare, tare prost obicei…În afară de asta, sunt cea mai altruistă persoană cu putinţă… Cred că aceasta îmi va mai şterge puţin din păcatul „viciului” în care am căzut cu voie. Voia mea!

  8. fireflight
    Mai 6, 2010 la 11:21 am

    Nu cred, de exemplu viciul meu este muzica…caci fara ea nu pot sa traiesc…e ceva peste orice limita…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

