Prima pagină > 1 > 5 mai ziua barbatului?

5 mai ziua barbatului?

Sa fiu sincer de ziua barbatului, de existenta ei nu am aflat cu mult timp in urma, insa nu prea cred ca ei o merita… femeile sunt mai gingase, sunt mai „aproape”, ele intra foarte usor in inimi greu accesibile. Tin sa multumesc din suflet (sincer!) pentru ca nimeni de pe blog nu mi-a zis nimic. Tin sa multumesc din mai multe motive printre care… eu nu tin la aceasta sarbatoare, iar un altul nu prea corect ar fi dorinta mea de a mai fi un pic copil… inca mai vreau sa privesc lumea cu fascinatie si cu o la fel de mare curiozotate (de asta au aparut atatea intrebari pe blog in ultimul timp 😛 ) Ca inca mai sunt copil se vede doar prin voce (nu de alta… dar mi s-a spus ca am o voce blanda ca un „copil” de 15 ani 😀 Multumesc!!!)
Vocea nu minte… ea vine din interior 😛

Categorii:1
  1. Mai 6, 2010 la 2:55 am

    Ziua baiatului atunci…

  2. rose traverse
    Mai 6, 2010 la 5:26 am

    Adevarul este ca, ziua femeii are o semnificatie aparte, exista ca semn de multumire pentru faptul ca noi,femeile, am „creat” omenirea. Ca daca e ceva gingas si grijuliu pe lumea asta, noi suntem (ce bine ma simt cand scriu chestiile astea 😀 ). Mneah, ati merita si voi o zi, acolo,ceva mic si nesemnificativ, 😀 ,dar a-ti merita. Pentru protectia si sprijinul pe care ni-l dati…
    problema cea mai mare este ca daca femeii ii duci flori, barbatului ce-i duci de ziua lui? O bere,normal :))

    • Mai 6, 2010 la 6:39 am

      😛 am zis ca eu nu vreau o zi a barbatului,cat despre gingasie… sunt si cativa barbati care ar intrece femeile… (cel putin eu as lasa cateva in urma 😛 :))) asta ca o gluma)

  3. rosetraverse
    Mai 6, 2010 la 7:24 am

    gluma,negluma, ai spus-o 🙂 e lauda? E! 🙂 oricum, adevarul e ca si voi meritati o zi a voastra. Pana nu demult era la PASTELE CAILOR :)))))) looool acum e pe 5 mai

    • Mai 6, 2010 la 8:24 am

      eu stiam ca e pe 29 februarie si vor sa faca zi internationala doar din 4 in 4 ani:))

      • Mai 6, 2010 la 10:34 am

        😛 mai sa fie… de unde vin vestile astea? 😛

  4. Mai 6, 2010 la 8:25 am

    si cum spuneai vocea nu minte, si nici ochii 😀

    • Mai 6, 2010 la 10:35 am

      nu? Bine ca nu i-ai vazut, ai fi vazut ca mint 😛

      • Mai 6, 2010 la 10:55 am

        fata de o persoana care pune balanta in miscare nu mint:P

  5. rosetraverse
    Mai 6, 2010 la 8:42 am

    adica barbatii sunt cat un sfert de femeie sau de ce o data la 4 ani? :)) iertati-ma, am chef de glume azi…nu ma luati in serios!

  6. Mai 6, 2010 la 10:56 am

    @coyotelie Adica… 😀

  7. Mai 6, 2010 la 10:57 am

    vestile? am citit pe vreo 3 sau 4 site-uri

    • Mai 6, 2010 la 10:57 am

      aaaaaaaaa…. am inteles acum 😛

      • Mai 6, 2010 la 10:58 am

        idea nu-mi apartine, nu sunt asa de rea:))

  8. Mai 6, 2010 la 10:59 am

    😛

  9. joe
    Mai 6, 2010 la 1:06 pm

    La multi ani! parca azi e onomastica… cel putin asa spuneai intr-o leapsa cu ceva timp in urma… 😀

    • Mai 6, 2010 la 1:07 pm

      Multumesc!!! nici nu stiu cine esti si nici nu stiu cum de ai tinut minte de atunci 😀

  10. rosetraverse
    Mai 6, 2010 la 1:46 pm

    adica?adica?eu de ce nu stiu?ce onomastica?hai zi odata,ce ne tii asa? 😀

    • Mai 6, 2010 la 1:48 pm

      nu te tin deloc… doar nu vrei „sa ma laud” ca onomastica mea e azi 😀 of….

  11. Mai 6, 2010 la 3:46 pm

    La multi ani,micutule!!!!15 anisori,ganduri de barbat,aspiratii pe masura…
    Mai aveti putin si va alintati spunand ca „ziua voastra” e in fiecare zi!!!!
    Apropo,berea face burta mare!!!! 😛

    • Mai 6, 2010 la 5:07 pm

      vezi de asta nu prefer berea… ca face burta mare!!! 😛

  1. Mai 6, 2010 la 6:36 pm
  2. Mai 6, 2010 la 9:29 pm

Lasă un răspuns

