Prima pagină > 1 > Bucuriile mici :)

Bucuriile mici :)

Fiecare dintre noi cauta fericirea, numai ca unii se pierd… se pierd prin lumina. Ei considera cautarea foarte simpla si se multumesc cu „marile” bucurii care apar imediat si care nu sunt greu de cautat. Exista si altii… care inteleg aceasta cautare continua a bucuriilor ca fiind un drum anevoios, un drum anevoios care insa ne ofera adevaratele bucurii, bucuriile mici pe care si noi de multe ori le ignoram. Cred ca ar trebui sa ne luam dupa fetita din imagine 😛

Fotografia este luata de aici

Categorii:1
  1. Mai 7, 2010 la 5:09 pm

    Sorry,dar eu nu calc florile…bad example!!! :)))

    • Mai 7, 2010 la 5:12 pm

      😛 offf… iar m-ai prins

      • Mai 7, 2010 la 5:15 pm

        😀 sau daca ma uit mai bine nici ea nu le calca… le ocoleste 😛

  2. Mai 7, 2010 la 8:54 pm

    Mica fetita a scapat printre floricele ca si iedutul la iarba verde…
    Cred ca bucuria intinderii frumos colorate i-a dat aripi picioruselor.
    Privind un camp de flori poti fi fericit. 😀

    • Mai 8, 2010 la 4:53 am

      😉 mai ales daca si muncesti la florile alea…. 😀

      • Mai 8, 2010 la 8:02 am

        Copiii mici au un alt mod de a judeca lumea.
        Am discutat odata cu un psiholog despre aceasta.
        Trebuie sa-l faci sa inteleaga, sa-i explici ca acolo cineva a muncit, si tot va fi greu. Multe lucruri sunt asociate cu lumea povestilor, asa ca nu ma mir…
        Cand a vazut acest frumos tablou viu, cine stie ce poveste a luat nastere, in capsorul ei?!
        Uite o intrebare de copil:
        „Mami, daca Alex are ochii albastrii el VEDE ALBASTRU?” 😛

        Revenind la noi, trebuie sa ne bucuram de orice pare simplu, neinsemnat: un carabus, un copacel, o dimineata frumoasa, o ploaie linistita…sa nu trecem indiferenti pe langa micile lucruri, intamplari, gesturi, care aduc inviorare sufletului si dau culoare vietii.! 🙂

  3. Mai 8, 2010 la 8:05 am

    Fericirea este în fiecare dintre noi…greşeala unora este că o aşteaptă ca venind din vreo altă parte…greşeala şi drama. Fericirea este în tine nu nimeni nu ţi-o poate da. Cineva ţi-o poate doar lua!

  4. Mai 8, 2010 la 8:07 am

    Fericirea şi iubirea! Iubesc de la copac şi până la furnică! Sunt fericită că m-am născut…încă o fiinţă pe pământ…încă un vis!

  5. Mai 8, 2010 la 9:39 am

    @Gabriela Elena 😀 oare cum e sa vezi totul albastru?
    Cam asta doream sa spun si eu cu bucuriile mici… trebuie sa ne bucuram… chiar si de ce e mai neinsemnat 😉

  6. Mai 9, 2010 la 10:23 am

    Anul trecut am fost pe un munte si erau atat de multe branduse incat nu aveai de ales decat sa calci pe ele…

    • Mai 9, 2010 la 10:34 am

      sau puteai sa le rupi sa le oferi cuiva si sa calci pe unde lipseau 😛
      Bine ai venit! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

