Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune > Ce alegem?

Ce alegem?

De obicei ce alegem: O conversatie pe chat sau o discutie la telefon?

PS: Imi cer scuze pentru ca pe azi nu am pregatit niciun text, dar am de prezentat o lucrare si nu am vaut timp :((
o zi buna 😉

Categorii:1, bloguri, bloguri bune
  1. yuri
    Mai 7, 2010 la 5:25 am

    Depinde de starea pe are o am….în principiu le aleg pe amândouă 😀
    O zi bună şi ţie 🙂

  2. Mai 7, 2010 la 5:40 am

    Ce poti!!! :))))

  3. Mai 7, 2010 la 5:46 am

    Cred ca incepem prin o conversatie pe chat si continuam cu o discutie la telefon 🙂

    • Mai 7, 2010 la 6:28 am

      :)))) intainte e blogul 😛

      • Mai 7, 2010 la 7:21 am

        la asta nu ma gandisem :))

  4. Mai 7, 2010 la 7:08 am

    pai depinde si de persoana. o conversatie la telefon nu poate fi intrerupta de mancare, sau baut, in timp ce chat-uind putem fi multifunctionali:D

  5. Mai 7, 2010 la 7:28 am

    Normal ca o discutie la telefon.
    A altceva sa si auzi vocea omului.

    Chaturile mi se par impersonale.

    Si telefonul il pui pe difuzor, si poti face ce iti doresti… eu cand vorbesc mult la telefon cu persoanele apropiate, imi permit si sa mananc, si sa beau. =))

    • Mai 7, 2010 la 8:00 am

      😀 adica esti si tu „multifunctionala” 😛

      • Mai 7, 2010 la 9:15 am

        Extrem…

        Mai ales cand sun acasa la mama si stau de vorba o ora jumate… sa vorbesc si cu mama, si cu surioara mea, si cu bunica, si cu pisica…

  6. Mai 7, 2010 la 10:33 am

    @DianaEmma wow nu stiam ca oamenii pot vorbi cu pisicile 😛

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

