Prima pagină > 1 > Am vrut sa ma schimb…

Am vrut sa ma schimb…

Am vrut sa ma schimb pe unul mai bun,
L-am cautat cu lumanarea,
Inalt ca bradul, curat ca floarea,
Si care noaptea sa doarma tun.

Ce, cu mandrie, sa-si zica: unul
Ca mine-n lume nu mai exista.
Frumos, cu educatie ateista,
Poti sa il cauti sa tragi cu tunul.

Ce bine! Ce bine! Ce bine!
Si, pe de alta parte, vai ce pacat!
Nimeni n-a vrut sa se dea pe mine
Si de-aceea am ramas neschimbat. (M. Sorescu)

Categorii:1
  1. Mai 8, 2010 la 12:18 pm

    🙂 Sorescu e preferatul meu!

    PS – n-ai pentru ce sa-mi multumesti!

  2. Mai 8, 2010 la 12:36 pm

    Multumesc 😀

  3. gim
    Mai 8, 2010 la 5:22 pm

    de ce ne-am schimba?
    este mult mai grozav
    sa ramanem asa!

    • Mai 8, 2010 la 5:25 pm

      dar…. totusi ceva din mine ma cheama… as vrea sa fiu altul sa fiu mai…. 😦

  4. Mai 8, 2010 la 6:41 pm

    Nu suntem nici buni ,nici rai…Tinem locul unor oameni extraordinari,care nu exista…Ce ar fi de inlocuit?

  5. Mai 10, 2010 la 4:06 pm

    ma pune pe ganduri 🙂

    • Mai 10, 2010 la 5:05 pm

      adica? 😛

      • Mai 10, 2010 la 6:01 pm

        partea cu „Ce, cu mandrie, sa-si zica: unul
        Ca mine-n lume nu mai exista.” si „Si de-aceea am ramas neschimbat. „

      • Mai 11, 2010 la 2:44 am

        da… asta da de gandit

  1. Mai 8, 2010 la 12:27 pm

Lasă un răspuns

