Prima pagină > 1 > De facut acasa. :P

De facut acasa. :P


PS: Am incercat si mi-a iesit!!!! 😀
Sper ca va iesi si la voi 😛

Categorii:1
  1. klausen1976
    Mai 8, 2010 la 1:54 pm

    bestiale ! … am cu ce ma da mare la Revelion !

  2. Mai 8, 2010 la 6:32 pm

    Super…..
    Fizica asta ne scapa de plictiseala!!!

  3. blue
    Mai 9, 2010 la 9:43 am

    super..interesante..sper sa reusesc si eu;))

  4. Mai 9, 2010 la 1:36 pm

    Pfff @-) . Ia sa incerc si eu sa vad daca asa e.:))

  5. Mai 10, 2010 la 4:01 pm

    trebuie sa incerc si eu neaparat 😀

  6. Mai 10, 2010 la 4:12 pm

    Ne dai de lucru ca la scoala 😀
    Interesanta treaba.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

