Prima pagină > 1 > Cu ce ramanem din stradania noastra?

Cu ce ramanem din stradania noastra?

Zilele trecute un amic, stiind ca am un blog… mi l-a incredintat pe al sau zicandu-mi sa intru putin el… (mi-a dat parola ) sa vad daca mai e ceva de el, pentru ca el nu mai are timp. Am intrat… si am ramas stupefiat… din blogroll nu mai era nimeni… am incercat toate legaturile… apareau doar bloguri sterse sau bloguri „uitate”. Atunci m-am intrebat: „Ce se va alege cu blogul meu? Ce va fi cu prietenii virtuali peste 10 ani?” Cu siguranta blogul „se va pierde”. Daca se alege praful de ceea ce facem… stiind ca poate raman doar amintirile, de ce mai facem?

Categorii:1
  1. Mai 9, 2010 la 5:46 pm

    Se alege praful daca lasam asta.

    Daca noi continuam sa scriem in urmatorii 10 ani, va fi si cine sa ne citeasca. Poate cativa oameni vechi, mai multi oameni noi.
    Vom face curatenie in blogrol (daca avem)…

    Eu am un an si pe blogul asta curent, si multi din cei cu care tineam legatura prin bloguri nu mai sunt… Dar sunt multi oameni noi…
    Pentru ca lucrurile evolueaza.

    Si in viata… pastram legaturi cu putini oameni de acum 10-15 ani… si cu mai multi cunoscuti recent. Trebuie doar sa nu ne ascundem in casa si sa socializam. 😛

  2. Mai 9, 2010 la 5:48 pm

    Deci sa nu-l lasam prafului? 😛

  3. Mai 9, 2010 la 5:58 pm

    Hmmm… depinde…
    Adica tu te vezi scriind pe un blog si la 80 de ani? 😛

    • Mai 9, 2010 la 5:59 pm

      cine a zis ca voi trai atat? 😛
      daca ma vad scriind… daca are cine sa citeasca… poate 😉

      • Mai 9, 2010 la 6:08 pm

        80 de ani e o varsta simbolica.
        Si maine ne poate calca o masina si sa murim.
        Nu asta era ideea. Ci sa continui sa scrii si dupa ce iti intemeiezi o familia, iesi la pensie, etc. Nu doar sa ai 4-5 ani un blog si sa te opresti.

        Cineva sa ne citeasca e mereu… adica blogosfera e un mediu dinamic.

  4. Mai 9, 2010 la 6:10 pm

    Familie? 😛
    Voi continua cat timp nu vor fi piedici 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

