Nedumerire…

Ce fel de mila este aceea care nu ia in brate pentru a legana?

Imaginea este luata de Aici

  1. Mai 12, 2010 la 4:12 pm

    Mila trebuie sa izvorasca din dragoste,caci e forma a ei…nu din necesitate,mandrie sau altceva….
    Nu mila trebuie sa ai pt a imbratisa,doar dragoste…chit ca nu e putin lucru acesta….

    • Mai 12, 2010 la 5:10 pm

      >:D<

    • Mai 15, 2010 la 9:53 am

      Mila o pot simti doar cei care nu te iubesc.

      In iubire nu exista mila; in iubire exista doar dorinta de a-l face pe celalalt fericit indiferent de orice.

      Si asta m-a invatat o mama. O mama al carui copil era foarte bolnav, care a fost bolnav toata viata si pe care ea l-a purtat prin spitale ani de zile… si asta mi-a spus. Ca nu a simtit niciodata mila fata de propriul copil. Totul a facut din iubire… da, ii parea rau de tot ce s-a intamplat, dar nu a simtit mila si nu a facut nimic din mila. Si nici nu ii pare rau de nimic.

      A face ceva din mila, ajutor sau imbratisare, inseamna sa faci asta dintr-un sentiment de compatimire.

      • Mai 15, 2010 la 10:35 am

        In iubire cred ca exista doar egalitate…

  2. cenusadelumina
    Mai 12, 2010 la 4:58 pm

    Mila vine atunci cand te simti aproape de cineva, ori de ceva… nu poti simti mila daca nu simti nevoia de a imbratisa, imbunatati ziua celuilalt.

    Eu personal nu suport acest sentiment: ma face vulnerabila si ma face sa imi dau seama ca lumea asta este groaznica..

    • Mai 12, 2010 la 5:12 pm

      Care sentiment? Mila?

      • cenusadelumina
        Mai 13, 2010 la 9:52 am

        da, mila …

  3. Mai 13, 2010 la 7:05 am

    Mie cea mai profunda mila mi-o inspira animalale si copiii.Exista cazuri cand si oamenii imi provoaca acest sentiment, de exemplu aseara, cand cineva a cautat pe google:”cum sa te machezi daca ai nasul stramb” si a ajuns la mine pe blog. 😦

  4. Mai 13, 2010 la 10:35 am

    @cenusadelumina e greu…

  5. iulian serban
    Mai 13, 2010 la 12:27 pm

    mila fara imbratisare e seaca..

    • Mai 13, 2010 la 12:48 pm

      Tocmai,putem darui o multime de lucruri „materiale”, daca nu daruim si ceva din noi… daruim degeaba 😦

  6. Mai 15, 2010 la 9:55 am

    Mila poate fi si fara imbratisari…
    Cand auzi o situatia rea a cuiva si te intristezi… poate fi si sa auzi de la cineva, sau cu exemplul lui Nice, ce citise la cautari… faptul ca nu ai cum sa imbratisezi acea persoana sau sa faci ceva pentru acea persoana, nu micsoreaza nimic din sentimentele de compatimire.
    Mila, parerea de rau, nu au neaparat nevoie de contact uman.

  7. Mai 15, 2010 la 10:36 am

    Eu percep mila cea mai „suprema” ca fiind plina de imbratisari… Sunt doua persoane cu suflete ranite… doar ca isi unesc ranile pentru a le purta impreuna…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

