Prima pagină > 1 > Simpatic…

Simpatic…

In dragoste, dorim intotdeauna ca celalalt sa se indragosteasca primul si sa spuna. Nu de alta, dar vrem sa fim siguri. 😛

(M. Preda- „Cel mai iubit dintre pamanteni”)

Categorii:1
  1. Mai 13, 2010 la 5:58 am

    Buna afirmatia asta 🙂
    Normal ca e placut sa stii ca celalalt e indragostit de tine dar nu e nevoie sa spuna,lucrurile astea se simt,se vad.

    • Mai 13, 2010 la 6:52 am

      Si cum le vezi?

      • Mai 13, 2010 la 7:18 am

        Prin fiecare gest pe care il face pentru tine,prin fiecare vorba pe care ti-o spune,printr-o privire….nu zic ca ceea ce spun eu e neaparat adevarat,doar ca asta cred si asta mi s-a intamplat.

  2. Mai 13, 2010 la 7:02 am

    Nu conteaza cine se indragosteste primul, important e ca sentimentele sa fie reciproce.Nu cred ca exista siguranta in dragoste…
    offtopic
    Ai o leapsa de la mine. 🙂

    • Mai 13, 2010 la 8:12 am

      da??? Multumesc. Sper sa o onorez… vin examene 😦

      • nice
        Mai 13, 2010 la 8:27 am

        Multa bafta!

  3. yuri
    Mai 13, 2010 la 7:27 am

    La mine nu se aplică. Pentru mine nu contează cine se îndrăgosteşte primul şi nici cine o spune primul. Atâta timp cât sentimentele îmi sunt împărtăşite nu mai contează cine face primul pas…nu suntem într-o competiţie.

    • Mai 13, 2010 la 8:16 am

      nu e vorba de competitie… nu la asta ma refeream… Adica nu eu am zis… mi s-a parut interesant citatul din „Cel mai iubit dintre pamanteni”

  4. Mai 13, 2010 la 8:29 am

    @ Nice. multumesc

  5. Mai 13, 2010 la 8:32 am

    @iana dai invataturi din propria-ti exeperienta… :))

    • Mai 14, 2010 la 5:09 am

      Nu chiar,dar din ce am vazut si eu prin jurul meu 🙂

  6. rose traverse
    Mai 13, 2010 la 9:24 am

    Imi place atat de mult clipul…cat despre carte, am citit-o de cel putin 10 ori si nu m-am saturat inca de ea. Pacat ca aici nu am biblioteca de acasa, ca as mai fi scos-o iar.
    Cat despre afirmatie, e adevarata in esenta ei, deoarece omul este egoist.

    • Mai 13, 2010 la 9:44 am

      eu am citit cartea nu cu multimp in urma… cred ca acum vreo 2 saptamani. Mi-a placut

  7. Mai 13, 2010 la 1:38 pm

    Nu putea fi decat vorba unui barbat :))))
    Femeile risca mai mult,insa….chiar daca nu sunt sigure de celalalt…

    • Mai 13, 2010 la 2:05 pm

      of… 😛
      nu putea fi decat un barbat? Asta-i buna. Nu stiu daca femeile risca mai mult… 😛

      • Mai 13, 2010 la 6:06 pm

        Eu stiu…

  8. Mai 13, 2010 la 2:08 pm

    Poti oara sa trasezi sarcina unei inimi ❓
    Ceva care sa sune cam asa:
    -Vezi sa nu care cumva sa te indragostesti tu prima si daca se intampla sa nu arati, nici in ruptul capului ❗
    😛

    • Mai 13, 2010 la 2:11 pm

      :)))

    • Mai 13, 2010 la 6:45 pm

      Incep sa cred ca barbatii pot. Iar la partea a doua sunt mari maestrii. 😛

  9. Mai 13, 2010 la 6:13 pm

    @ Rodica poi cred si eu

  10. Mai 14, 2010 la 5:07 am

    Nu mi se pare relevant „cine se indragosteste primul”…Important mi se pare ca pana la urma ambii parteneri sa ajunga sa simta iubire unul pentru celalalt

  11. Mai 15, 2010 la 8:41 pm

    Oare cum poti sa spui ca iubesti, cand stai in expectativa pana celalalt iubeste?
    Iubirea e un curs… de la prima intalnire, la indragosteala, la cladirea iubirii, pana la despartire sau final.
    Ce farmec mai are daca stai in expectativa, te feresti sa oferi mai mult de frica…
    In iubire e alta competitia… e competitia de a oferi mai mult.

    • Mai 16, 2010 la 3:36 am

      m-ai facut sa cred ca este o competitie… cea de a oferi mai mult…

      • Mai 17, 2010 la 9:40 am

        Ma rog… nu e o competitie in sensul obisnuit.
        Adica nu oferi mai mult de dragul competitiei…
        E o competitie ce vine de la sine, si pe care poate cei doi nu o realizeaza.

  12. Mai 17, 2010 la 10:46 am

    exact asta am inteles…

  13. miscellaneous11
    Mai 17, 2010 la 1:02 pm

    Cred ca afirmatia corecta pe care ar fi trebuit sa o scrie M. Preda e doar: „In dragoste, dorim intotdeauna ca celalalt sa ne spuna primul ca e indragostit de noi. Nu de alta, dar vrem sa fim siguri.” Asa mi se pare mai elocvent exemplul. Eu ii dau dreptate, intorcand fraza asa, pentru ca apare, asa cum e si la postul tau referitor la existenta lui Dumnezeu, o certitudine de care omul are nevoie in experienta lui spirituala. Zicea cineva mai sus ca nu e nevoie sa spui lucrurile astea, pentru ca se simt, se vad etc. Daca e vorba de primul pas al iubirii si anume indragosteala, sa`i zicem asa, cei care au nevoie de aceasta siguranta sunt cei mai timizi, care poate explodeaza dupa primirea confirmarii. Frica de esec ii face sa isi doreasca o dovada. Abia in iubirea puternica de mai tarziu aceste lucruri devin inutile, pentru ca apare fenomenul „te uiti in ochii celuilalt si stii ca te iubeste”. Unii indragostiti poate ca nu stiu sa o arate, sau altii nu stiu sa intepreteze anumite semne, de aceea cauta un sprijin verbal ( celalalt sa marturiseasca primul ) sau ma rog, material, dupa caz ( un trandafir pe banca, un biletel de dragoste etc. ) 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

