Prima pagină > 1, bloguri, bloguri bune, dezamagire, Filozofie > Lucian Blaga – Nu-mi presimti?

Lucian Blaga – Nu-mi presimti?

Nu-mi presimti tu nebunia cand auzi
cum murmura viata-n mine
ca un izvor
navalnic intr-o pestera rasunatoare?

Nu-mi presimti vapaia cand in brate
imi tremuri ca un picur
de roua-imbratisat
de raze de lumina?

Nu-mi presimti iubirea cand privesc
cu patima-n prapastia din tine
si-ti zic:
O, niciodata n-am vazut pe Dumnezeu
mai mare!?

  1. rosetraverse
    Mai 15, 2010 la 6:22 am

    nice, dar „construieste” si tu o poezie, despre tine…

  2. Mai 15, 2010 la 8:28 am

    Suntem ceea ce citim!

  3. Mai 15, 2010 la 8:30 am

    Ştii ce spune un profesor al meu? Când citeşti…pe tine te citeşti!

    • Mai 15, 2010 la 8:30 am

      asa e… sa inteleg ca ar trebui sa compun o poezie sau….

      • Mai 15, 2010 la 8:59 am

        Să înţelegi că dacă ai ştiut ce să citeşti ai ştiut unde şi în ce să te cauţi…şi te-ai regăsit în acel ceva…fior liric…fior epic…
        Asta am vrut să spun!

  4. Mai 15, 2010 la 8:38 am

    Foarte frumoase versuri. Exprima si gandurile tale din prezent? Te regasesti in ele?

  5. Mai 15, 2010 la 9:00 am

    @Camelia am inteles acum… ma scuzi…

    • Mai 15, 2010 la 9:46 am

      Ai înţeles de prima dată…doar că nu erai sigur că asta am vrut să spun!
      Nu ai pentru ce să te scuzi!

  6. Mai 15, 2010 la 3:49 pm

    Foarte faina poezia :).
    Ho-hoo ! Am si uitat de melodia asta, o ascultam anul trecut ca nebunu’. Merci ca mi-ai reamintito.

  7. Mai 15, 2010 la 5:44 pm

    Dumnezeu intra pe usa iar temerile raman afara….

  1. Mai 15, 2010 la 2:46 pm

Lasă un răspuns

